Sayfalar

2 Şubat 2018 Cuma

ÇantaModelleriCo Gucci Dionysus Çantam👜

👜 Herkese merhaba
Bu paylaşacağım çantayı aslında instagram sayfamda gösterip nerden alabileceğinizi vs yazmıştım. Ama çılgınlar gibi dm'den mesaj gelince blogta da olması gerektiğine karar verdim :)
Farkındayım ballarım çok güzel iyi ki benim oldu!
Gucci Muadili karşınızda!😍
Gucci'nin en popüler çantalarından biri olan Dionysus modelinin birebir aynısı ve aşırı uygun fiyatlısı😍
Uzun zamandır Gucci'nin sitesinde bakışıyorduk bu güzellikle🙈 Karşıma çıkınca kaçırmak imkansızdı💓
instagramda : @cantamodellerico sayfasında birçok ünlü markanın çantalarına ulaşabilirsiniz birebir aynı muadiller, kumaşı , zinciri, tokası herşeyi çok çok kaliteli 👌
İnanın ürün elime geçene kadar bu kadar kaliteli geleceğini tahmin etmemiştim.


Birçok farklı modelde, renkte ve dokuda çeşitleri bulunuyor. Kadife, süet, deri, kumaş.


Çantanın orjinalini de buraya bırakıyorum birebir aynı olduğunu görebilirsiniz :)


İçi de bu şekilde, şık ve deri kaplaması var ve 1 tane de minik gözü var.
Dediğim gibi aşırı aşırı kaliteli zaten geldiği an elinize aldığında o kaliteyi anında farkediyorsunuz.
Benim çok içime sindi ve çok beğendim.
Sayfalarında daha birçok farklı model var onlarda da gözüm kalmadı değil.
İlerleyen zamanlarda aklımda olanları da edinirsem mutlaka yine sizinle paylaşırım 👜👜
                         Çantalara bakmak isterseniz 👉Çantamodellerico sayfalarından bakabilirsiniz.

                                                 Yeniden görüşmek üzere

                                                            Gizmo 💋

3 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan takibe aldım sizi 💓

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım ne kadar hoş bir tasarım diğer modellerede bakacağım canım

    YanıtlaSil