Sayfalar

4 Şubat 2018 Pazar

Sevgililer Gününe En iyi Kırmızı Yakışır 💓💓

💓
💓💓
Sevgililer günü yaklaşırken elbise seçimlerine sizinde benim gibi yavaş yavaş başladığınızı düşünüyorum.

Sevgililer Gününde kırmızının gücü, şık ve romantik bir gece için aşkın rengi kırmızıdan ilham aldığımız doğru .

Her yıl heyecanla beklenen ve her yanımızın aşk kokularıyla baş döndürücü bir atmosfere büründüğü Sevgililer Günü’ne hem kendim için seçtiğim elbisemi hemde bikaç beğendiğim modeli sizinle paylaşmak istedim.
Aşkın ve tutkunun rengi tartışmasız kırmızıdır.💖
 Hal böyle olunca yaklaşan 14 Şubat sevgililer günü için aklıma hep kırmızı elbiseler geliyor bu ara. 
Sevgililer günü sizin için ne ifade ediyor ?
Bu konuda ikiye ayrılanlar var bazıları bu günü gereksiz ve para tuzağı olarak görürken, bazıları özel ve özenle kutlanması gereken bir gün olarak yaşıyor bu günü😊.
Eğer siz ikinci gruptansanız, sevgililer günü ne giyeceğiniz hakkında kararsızlık yaşıyorsanız, benim size bir kaç tavsiyem var :)

Yine ilk defa deneyimlediğim bir site ironitekstil.com sitesini tercih ettim elbisem için.


 

Öncelikle siteden bahsedeyim fiyatlar ve kalite oldukça güzel. İlk defa siteyi denemiş biri olarak çok memnun kaldım. 

Ve elbisemin hemen gelmesi de büyük bir artı oldu benim için.
Karşınızda hem rahat hem şık kırmızı canım elbisem 💓😍
Sitede daha farklı modellerde vardı etek boyu daha kısa yada kolsuz vs elbise seçenekleri oldukça fazla ben daha rahat edebilmek açısından daha sade ve rahat edebileceğim bu parçayı tercih ettim.





Bence siyah elbisede olduğu gibi  bir tane kırmızı elbisede her zaman her dolapta olmalı. Kurtarıcı renklerden olduğunu düşünüyorum.

Kırmızı iddialı ve enerjisi yüksek bir renk olduğu için, bu özel günde özellikle gece bir yemeğe çıkacaksanız, tercihinizi kırmızıdan yana kullanabilirsiniz tıpkı benim gibi💓🙈💖
 Benim elbiseme gelecek olursak tekrar dediğim gibi gayet kaliteli geldiİspanyol  kat kat kolları var ve Şifon. İçerisinde kendinden astarı da mevcut  ayrı bir astara gerek duymuyorsunuz , etek uçları asimetrik ve uçuş uçuş benim çok çok hoşuma gitti.
Detaylı görmeniz açısından her açıdan çekmeye çalıştım.Elbisemi gerçekten çok beğendim. Aynı elbisenin farklı renkleri mevcut ben sevgililer günü olduğu için kırmızıyı tercih ettim .
ironitekstil.com/kirmizi buraya tıklayarak elbiseye ulaşabilirsiniz. Ayrıca sitenin fiyatları da kalitesine göre çok uygun.



Hava kapalı olduğu için kendi üzerimde çekimi gerçekleştiremedim oyüzden modelde duruşunu sizinle bu şekilde paylaşmak istedim :)
Elbiseye farklı olarak beline kalın siyah bir kemer almayı düşünüyorum ozaman elbisenin havasına daha bir hava katacaktır bence :)

Aynı sitede beğendiğim gözümde kalan bir kaç elbise daha var onlarında linkini buraya bırakmak istiyorum  belki sizede fikir olur ;
💖 ironi kolları uzun volanlı elbise

💓 kirmizi-blazer-elbise

💝ironi-firfir-kollu-elbise

Bunlarda diğer beğendiğim elbiselerdi. 

Kısacası site ve üründen çok memnun kaldım. 😇 Daha önce alışveriş yapmadığımız bir site olunca insan önce alışveriş yapanların yorumlarını okuyup öyle tercih ediyor . 
Bende size fikir olmasını istediğim için arada böyle blog yazıları yazmaya devam edeceğim. 

                                                 Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
                                               Aşk dolu , sevdiğiniz ve çok sevildiğiniz günleriniz olsun.  
                                                                    Gizmo💋

8 yorum:

  1. kırmızı aşkın ve tutkunun rengi bir de çok dikkat çekici bir renk..🙂 güzel elbisemiş,güle güle kullanın..🙂

    YanıtlaSil
  2. Guzel elbise kırmızı askin rengi.

    YanıtlaSil
  3. Beautiful red dress, perfect for valentine's day .
    Follow for follow ? please let me know on my blog. Happy weekend :)
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    YanıtlaSil