Sayfalar

2 Nisan 2018 Pazartesi

Tüy Azaltıcı Serum Episoft💜

💜
Selam !! 
Bu yazıyı takipçilerimin %90'ı merakla bekliyor biliyorum. Geciktiği için çok özür dilerim bal küplerim

Hem bazı sebeplerden hemde iyice deneyimledikten sonra net sonuçlarla yazıyı yazmak istedim :)
Hiç lafı uzatmadan hemen anlatmaya geçmek istiyorum . 

Ürün Episoft markasına ait 20 ml'lik damlalıklı bir şişede tüy azaltıcı serum olarak geçiyor.
Ben sizinle kendi cildimdeki etkilerini paylaşacağım.
Öncelikle belirtmem gerekir ki ;
bendeki etkiler  sizinkilerden farklı olabilir.
Kıl yapısı, kıl kökleri, hormonal durumlara bağlı durumlar herkeste farklıdır.
Ben bikini bölgesi kol ve bacaklarımda kullandım.
Ben zaten evde lazer uygulaması yapıyorum biliyorsunuz.

3 seansta tüyleri azaltmayı vaadediyor.
Serum şu şekilde uygulanıyor.
Öncelikle uygulama bölgesine epilasyon yapıyorsunuz ağda ya da lazer olmak zorunda.
Traş bıçağıyla yapıp bu ürünü uygulamanız hiç bir anlam ifade etmeyecektir kökler açık olmadığı için.
10 günde 1 seansı tekrarlıyorsunuz yağı masaj yaparak yediriyorsunuz.
Dediğim gibi ben lazer yaptığım için zaten tüylerim büyük oranda azalmıştı.
Tek tük çıkanlar üzerinde etkisini görmek için yaklaşık 3 kere bir şişeyi kullandım 3 kullanım bana göre 3 seans olmuştu ama anlam veremediğim şekilde bazı yerlerde 3-4 şişede tam etki alınıyor gibi yazılar gördüm.
Seanslar sonunda tüyleri incelttiğini ve çok güzel yumuşatma etkisini gördüğümü söyleyebilirim.
Ve kokusu şahane böyle bir ürünün bu kadar güzel kokacağını hiç düşünmezdim.
Tamamen bitkisel içeriklerden oluşuyormuş.
Tek bir şişe alarak kullanayım derseniz üzülerek söylemem gerekir ki tüyler inceldi ama azalma malesef göremedim.
Ve çıkma süresini geciktirdi o açıdan sevdim.
Az öncede belirttiğim gibi epilasyon sonrası tahriş ve cildi rahatlatma etkisi 10 numara 👌


Benim tek bir şişe ile gözlemlerim bu şekildeydi kollarımda olan tek tük tüyler daha geç çıkmaya başladı  onu kesin gördüm ama normal haliyle çıkıyor ,geç bile olsa azalma farkedemedim.
Belki alıp bikaç şişe daha kullanarak azaltma etkisini görebilirdik. Ama ben şimdilik tek şişeyle bu kadar sonuç alabildim. Aranızda kullananlar varsa sizde etkileri nasıldı yazarsanız çok sevinirim 
                                                     Yeni yazılarda kavuşmak üzere.
                                                           Gizmo💋

4 yorum:

  1. faydalı bir ürüne benziyor uzun sürede etkisi hissedilebilir :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben lazer epilasyona gidiyorum ve 7. Seansimda kuaforum episoftu önerdi. Bende 7. Seans sonrasi kullandim. Tuylerim lazerden dolayi cok az ve küçük killar biciminde cikarken episoftu kullandiktan sonra kıl koklerimde(aslinda kil cikmayan) canlanma oldu ve daha cok killandim. Ayrica sert cikti. Bu doğal mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğal değil normalde oyle çıkmaması aksine ince tuyler çıkması lazımdı :/

      Sil