Sayfalar

5 Nisan 2018 Perşembe

Diadermine Mucizevi Nemlendirici Sprey 💟

💟
Herkese merhaba
Bir süre önce migros kadınlar günü indiriminde instagram sayfamda bağıra bağıra alın dediğim ama detaylı yazısını bir türlü bloga yazamadığım ürünü anlatmaya geldim :)


Bahsettiğim ürün başlıkta da anladığınız gibi Diadermine mucizevi sprey 💦
Google da aratınca çok fazla hakkında yazı olmadığını görünce yazıyı eklemem gerektiğini düşündüm.
Diadermine bilindiği gibi güvenilir ve kaliteli bir marka Ben bu zamana kadar kullandığım her ürününden memnun kaldım.
Yeni çıkan serisinden bahsetmek istiyorum. Seri dört üründen oluşyor.
 Bu serinin adı Diadermine Hydralist.
 Serinin içinde nemlendirici bakım kremi ipeksi doku, nemlendirici jel krem, mucizevi nemlendirici sprey ve gece boyu nem bakımı bulunuyor ve bu serinin içerisinde Hyaluronik asit bulunuyor.
 Hyaluronik asitin özelliği nemi cilde hapsetmesidir. Yine bütün serinin içerisinde çöl yosunu özü var.

Ben şuan da sadece serinin spreyinden bahsedeceğim :)
Hem nemlendirmesi için temiz cildinize her gün sıkabilirsiniz.
İsterseniz makyaj altına yine nemlendirme özelliği için kullanabilirsiniz ya da :)
makyaj üzerine sıkıp makyajın o kuru görüntüsünü yok edebilirsiniz.

Öncelikle çok fresh kokuyor, gerçekten ferahlatıyor, sprey ağzı yüzünüze fındık kadar su damlaları atıp makyajınızı bozmuyor , aksine kadifemsi bir his bırakıyor yüzde. 


Migrosta kadınlar günü i̇ndiriminde 13 tl olduğunu görünce denemek için almıştım.
 i̇yi ki de almışım ilk indirimde yine stoklayacağım. 
makyaj altına, makyaj üstüne, nemlendiriciden önce, gün içinde canlanmak istediğimde yüz 2 fıs fıs tamam.
 anında canlanmış nemlenmiş bir cilt. yapış yapış da kalmıyor o da büyük bir artısı. nemlendirmesi çok başarılı.  beğenmediğim hiç bir özelliği yok, kokusunu da seviyorum.
 makyaj üstüne sıkıldığında pudralı görünümü çok güzel alıyor dediğim gibi ama bana kalırsa .



Mac Fix plusa çok güzel bir alternatif diye düşünüyorum kesinlikle.
Bu ürünün makyaj sabitleme iddiası  zaten yok ama bence az da olsa artıyor.
Umarım faydalı olmuştur ve keyifle okumuşsunuzdur.
Yeni yazılarda görüşmek üzere.

Gizmo💋








4 yorum:

  1. hımm! bu da spreyli krem gibi bişi olyo o zaman..yüze sıkılması da ilginçmiş..güzel bi ürüne benziyo,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bi nevi nemlendirici :) çok teşekkürler

      Sil
  2. Ben alırken bana makyaz sabitleme özelliği de var dediler doğru mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünün öyle bir vaadi yok ama makyaj sonrası oluşan pudralı görünümü alp biraz makyajın kalıcılığını artırma gibi bir etkisi var

      Sil