Sayfalar

8 Nisan 2018 Pazar

MyLine Moda Alışverişim💜💜💛💙


 💜💜💛💙
Selam ! Bugün yine en sevdiğiniz yazı dizisiyle geldim !


Tabiki Alışveriş !!!

Ama bu alışveriş biraz balık etli hatunlarımız için 😄

Sitenin adı MyLine Moda.

Az öncede dediğim gibi büyük beden hatunlarımız için bir site. Ben 45 kilo bir insan olarak bu alışverişi tabi ki kendime yapmadım ama bedenime uysaydı kot gömleklerini kesin kapardım onu biliyorum.
Yukarıda ürünün kargolanmasını görüyorsunuz benim sevdiğim türden öyle lap diye kargo poşetine atılmamış markanın kendi tatlış bez torbasına koyulmuştu.
Benim alışverişim annem içindi.
Biliyorsunuz hafif biraz kilonuz varsa kıyafet bulmak çoğu zaman zorlaşıyor.
Ama bu site ne kadar kilonuz fazla olursa olsun tam ölçünüze uyacak bedenler mevcut.
Biz annem için 2 parça ürün aldık.
Biri gömlekti  diğeri pijama takımı onların da görsellerini şimdi sizinle paylaşacağım.
Önce gömlekten başlayayım hem bana gelen görseli hemde manken üzerinde duruşunu atacağım ;

 

Birebir sitede mankende olduğu gibi geldi .Biz annem için 44 beden aldık tam oldu.
Özellikle kol detaylarına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Özellikle sitede gezinirseniz  bu gömleğe bakmanızı öneririm. 😊


Yakından da desenini şöyle görebilirsiniz😊

Diğer bi üründe aldığımız pijama takımıydı.



Mankenin üzerindeki desenini de bize gelen ürünü de böyle görsellerle daha rahat görebilirsiniz diye düşündüm.
Sitede görsel nasılsa aynen o şekil geldi.
Ayrıca sitenin instagram sayfası çok çok ilgili bıkmadan usanmadan sorduğunuz her soruya cevap veriyorlar 😇

Ve diğer sevdiğim bir yönü ürünler kargoya verildiği günün ertesi hemen sabah elimdeydi ben bu kadar hızlı beklemiyordum çünkü cuma kargoya verilmişti ve kesin pazartesi bana ulaşır diye düşünürken cumartesi sabahı kargo elimdeydi.
Kısacası bende annemde siteyi beğendik bizim aldığımız ürünlerin linkini de buraya bırakacağım bakmak isterseniz.

Özellikle kot gömleklerine mutlaka bakmanızı öneririm ben aşırı beğendim :)
pijama;

Gömlek;

Buraya bıraktığım linkten hem siteye hem de bu paylaştığım ürünlere ulaşabilirsiniz.

Umarım yazı faydalı olmuştur.
Yeni yazılarda görüşmek üzere .
Gizmo 💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder