Sayfalar

19 Nisan 2018 Perşembe

KALİTELİ VE HESAPLI GİYİM ALIŞVERİŞİM ''MODERYA''

Merhaba bal küplerim geçtiğimiz günlerde yepyeni bir alışveriş sitesi keşfettim. moderya.com

Sürekli  ürünleri güncellenen, modayı ve trendleri takip eden hem de çok kaliteli kıyafetleri daha uygun fiyatlara alabileceğiniz bir site. 

Bende geçenlerde güzel çok uygun ama kaliteli parçalardan oluşan bir alışveriş yaptım. Heyecanla hemen seçtiğim parçaları sizinle paylaşmak istiyorum.
 Görsellerin altında seçtiğim parçaların satın alma linklerini de bırakacağım, beğenip almak isterseniz bir tık yapmanız yeterli 🙂 Umarım işinize yarar keyifli okumalar 🙂

İlk olarak çok beğenerek aldığım kolları volanlı bu triko bluzu aldım :)


Şuan tam mevsimi giymek için ne çok kalın ne de ince. Üzerimde şahane durdu özellikle kolların duruşunu çok beğendim bakmak isterseniz aşağıya linkini bırakıyorum :)

👉 volanli-cizgili-triko-kazak-siyah/

Siyah ve beyazın uyumunu her zaman çok sevmişimdir ve fiyatı aşırı uygundu sadece 20 liraydı :)

Gelelim aldığım diğer bir parçaya bununla gelmeden önce bu kadar aşk yaşacağımızı düşünmemiştim. Gerçekten dokusu ve  üzerimde duruşu tam oldu.

 

Üzerindeki nakışı dışında kolunun belli bır kısma kadar olan dar duruşu da ayrı bir hava katmış.
Normalde bu yıl gül nakışlı vs bluzlar çok moda bilirsiniz ama ben çok sıkılmıştım aynı çiçek motiflerinden bunun nakışı çiçekten daha çok bir ağaç dalı zarifliğinde olduğu için hemen kaptım :)
Siz nasıl buldunuz ? :)

👉👉omuzu-nakisli-kolu-dar-triko-kazak-siyah/


Her genç kızın dolabının baş tacı tabiki taytlar :)
Görselde tam belli değil ama kırmızı dışında bir de beyaz çizgisi var. Görmeniz için mankenin üzerinde duruşunu da atacağım :)

Gizem siteyi ne övdün ya hu ! dediğinizi duyar gibiyim ama beni bilirsiniz beğenmesem bu kadar üstünde durmam.
Bu tarz bi tayt arayışımda uzun zamandır vardı ve iyi ki almışım.
Bazı taytlar vardır bilirsiniz giydiğiniz zaman vücudunuzun her hattı berligin bir şekilde ortaya çıkar ve ben o görüntüden hiç haz etmiyorum.
Bu ürünün kumaşı o görüntüyü asla yapmadı yapışan cinsten bir kumaş kesinlikle değil şu tok kumaş dediğimiz şekilde vücuda güzel oturan ama görsel açıdan rahatsız etmeyen türden. Kesinlikle farklı renklerini de alacağım .

Ve gelelim kendim için aldığım son parçaya bahar alışverişi olduğu için havalar gelgitler de biliyorsunuz ee güzel güzel bluzlar aldım ama ya havada soğursa hırkam olmasın mı ? 😄
Bulmuşum uygun fiyatlı siteyi attım sepete bir tane de hırka tabiki :)

Kalçanıza kadar inen uzun bir hırka hani şu halk dilinde depresyon hırkası diye geçen benim en sevdiğim en çok kullandığım hırka modeli olanlardan.
Üzerinde yine çiçek detayları mevcut ama yine o her zaman her modelde olan klişe çiçeklerden değil hatta nakış olmasına rağmen çok değişik bir duruşu olduğu için dijital bir baskı gibi şık duruyor.
Bahar aylarında beni çok sık bu tür hırkalarla görme ihtimaliniz yüksek😊
Özellikle kendi rengim olan siyahı tercih ettim bunda da :)
Benim kendim için aldıklarım bu şekildeydi ama alışveriş biter mi ?
tabiki bitmez moderya'da kadın giyim dışında erkek giyim, çocuk , tesettür ve bambu kumaştan ürünlerde mevcut .
Bu konuda da tabiki evde bir erkek kardeş olunca onu da unutmadım :)


Onada yine kendim zevkim ve seçimim olan bu sweeti aldım özellikle yandan olan alt kısımdaki fermuar detayını çok beğendim.
Sitede de mankenin üzerinde çok güzel duruyordu.
Aynen orda durduğu gibi de güzel geldi.

Moderyadan yaptığım ilk alışveriş deneyimimdi ama kesinlikle son olmayacağını biliyorum.
Online alışverişleri ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz aldığım şeylerin kargosunu beklemek bile çok hoşuma gidiyor.
Benim bu hoşuma giden alışveriş olayının yazılarının da sizin çok hoşunuza gittiğini ve faydalı olduğunu bildiğim içinde sık sık blogta yer vermeye çalışıyorum.
Özellikle bu alışverişlerim uygun fiyatlı ve kaliteli olunca hemen sizinle paylaşmak istiyorum.
Bu da onlardan biriydi.

Benim
https://www.moderya.com/ alışverişim bu şekildeydi. Genel anlamda sitenin tasarımını, siteden alışveriş yapmanın kolaylığını ve en önemlisi sitedeki görsellerle bire bir aynı kıyafetlerin gelmesini çok beğendim.
 Bu arada 2 günde elimde oldu ürünler, gerçekten çok memnun kaldım. 
Güvenilir bir site kesinlikle, dediğim gibi tekrar alışveriş yapacağım.
Aldıklarımı siz nasıl buldunuz?
Ya da size faydası oldu mu bu yazımın benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Yeni alışveriş yazılarında ya da farklı konularda tekrar görüşmek üzere. 
öpüldünüz.
Gizmo💋







2 yorum: