Sayfalar

24 Nisan 2018 Salı

Loreal Elseve Köpüksüz Şampuan

Herkese yeniden merhaba :)
İnstagram takipçilerimin uzun zamandır benden beklediği yazıyla geldim bu defada :)

Bütün blogger arkadaşlarımın paylaştığı , sosyal medyayı cayır cayır yakan köpüksüz şampuan hakkında fikirlerimi yazmaya geldim :)



Ürün bildiğiniz saç kremi kıvamında. 3ü1 arada özelliği ile sonrasında krem ve maske kullanmaya gerek kalmadığını iddia ediyor. İddiasını yerine getiriyor.
Bu ürünü kullanmaya başlayalı saç kremi asla kullanmıyorum.

Elinize 10 pompa kadar ürün alıyorsunuz.
Ürünü saç diplerinizden başlayarak iyice masaj yaparak yediriyorsunuz. 2 dk bekletip duruluyorsunuz.




Şampuan saçları çok güzel arındırıyor ve gerçekten arkasından krem uygulamanıza gerek kalmıyor.
Ertesi gün saçlarınızın elektriklenmesi minimuma düşüyor. Bu özellik çok hoşuma gitti.
Masaj yaparak uyguladığınız için kan dolaşımını da hızlandırıyor olmasını çok beğendim.

Benim anlatmam dışında buraya da nasıl kullanılır kısmını sizinle yine paylaşmak istedim :)


En başta alışmam zor oldu yalan değil :)
Çünkü yıllardır köpüren şampuanlar kullanan biri olarak biraz zorlandım. 
Acaba temizler mi arındırır mı diye bir çok soru işaretiyle başladım ama gayet güzel arındırıyor.
Yumuşak, yatışmış bir saç elde ediyorsunuz.

Benim saçım kalın telli kabaran bir saç olduğu için daha çok sevdim. İnce telli saçlar belki yatıştırıcı özelliği olduğu için basılabilir o yüzden onlar bu durumdan nasıl sonuç bilemiyorum. 
Ama benim gibi kabaran, kalın telli ve zor şekil alan saçlarınız varsa memnun kalırsınız.
Umarım aydınlatıcı bir yazı olmuştur. 
                                                  Yeni yazılarda görüşmek üzere.
                                                            Gizmo💋

2 yorum:

  1. Kesinlikle denicem, benimde cok kabariyor saclarim belki bi faydasi olur :)

    YanıtlaSil