Sayfalar

16 Nisan 2018 Pazartesi

Büyük Beden Stil.com Alışverişim 📌📌

📌📌

Herkese Merhaba
Duydum ki alışveriş yazılarımın ve instagram paylaşımlarıma bayılıyormuşsunuz çok fazla mesaj ve dm aldım faydalı olduğuna dair . 

Oyüzden bende artık elimden geldikçe farklı deneyimlediğim sitelerden yaptığım alışverişlerimi sizinle paylaşmaya devam edeceğim. Üstelik bu sadece kendim için olan alışverişler olmayacak erkeklere olsun, anneme olsun , ya da arkadaşlarıma aldığım şeylerde olacak :)

Bugün paylaşacağım alışverişim büyük beden ürünler satan bir markanın ürünleri olacak ben ürünleri ne kadar çok beğensem de kendim zayıf olduğum için faydalanamadım ama sevgili canım annem için 2 parça ürün aldık sizinle onları paylaşmak istedim.
Hadi inceleyelim 🔭








Sitenin linkini buraya unutmadan bırakayım sonra yazmaya devam edeyim en alta kendi seçtiğim ürünlerinde linkini bırakmış olacağım.

Kargolama olayını çok sevdiğim bazen öyle siteler oluyor ki 4-5 parça ürün bile alsanız kargo posetinin içine bırakılmış şekilde geliyor ve o durum hiç hoşuma gitmiyor.
Bu siteden 2 parça ürün gelmesine rağmen gayet güzel koliye bırakılmıştı ve ayrıca siparişinizin yanında sürpriz olarak bu tatlı kelebek broş hediye olarak geliyor.

Ürünlere geçmeden  siteyi de biraz anlatayım en sevdiğim türden göz yormayan gayet relax tasarımlı ürünlere ferah ferah rahat bakabildiğiniz bir site bu da benim dikkatimi çeken çok beğendiğim yönü oldu 👌👌
Şimdi gelelim ürünlere :)
Ben kendi çekimlerim dışında sitedeki manken duruşlarının da görsellerini koyacağım çünkü ışıktan dolayı benim çekimlerimde ton farklılıkları oldu net görmenizi istiyorum oyüzden ,ürünler birebir aynı geldi 😊


Öncelikle anneme bu yüksek bel lacivert kumaş pantolonu aldık. İnce gayet içerisinde rahat edebileceğiniz kalıbı güzel oturan bir pantolon gözü siyah olanda da kaldı ama malesef bedeni kalmadığı için onu elemek zorunda kalıp laciverti aldık. Mankendeki duruş gibi kalıp olarak bolluk yada böyle bozuk duran oturmayan bir bölgesi olmadı ürünlerde gayet kaliteli türden 👌👌👍

Benim ışığımdan dolayı ne kadar siyah görünse de lacivert. En kısa zamand stoğa girdi an siyahını da alacakmış :)

Bakmak isterseniz burdan ürüne ulaşabilirsiniz.


Bir diğer üründe bu asimetrik kesim yelek.
Lütfen kırışıklığına göz yumun ben anneme ürünleri kaptırmadan blog yazısını hazırlamak için hemen kutudan çıkarır çıkarmaz görsellemek zorunda kaldım.
Oyüzden çok özür dilerim .
Ama tam ve güzel duruşunu yine koyduğum manken üzerinden görseli görebilirsiniz :)

Farklı renkleri de mevcuttu benim gözüm ne kadar turuncu da kalmış olsa da annem kotlarla güzel olacağını düşündüğü için kendisine maviyi aldı.
Bu arada bedenler 44'den başlıyor ama bu yelek asimetrik bir duruşta olduğu için salaş seviyorsanız alabilirsiniz bence eğer 38 yada 40 bedenseniz sorun olmayacaktır :)


Yine yeleğe de buraya bıraktığım linkten ulaşabilirsiniz.
Siteyi çok beğendiğim için kullanışlı rahat  ve çok ilgilendikleri için sizinle paylaşmak istedim memnun kalacağınızdan eminim çünkü.
Bizim alışverişimiz bu şekildeydi.
Sizde eğer büyük beden kıyafetlere ihtiyaç duyuyorsanız sitede daha birçok ürün çesidi mevcut.
Yeni yazılarda görüşmek üzere 😉
Gizmo💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder