Sayfalar

30 Mart 2018 Cuma

ORİFLAME LUCIA BRİGHT AURA PARFÜM DENEYİMİM

Merhaba
Oriflame parfümlerine olan aşkım bitmiyordu🙈
Yine çok yeni çıkardıkları bir parfüm olan  LUCIA bright  parfümü nette araştırırken hiç kullanıcı yorumu bulamadım malesef. Hazır parfümü almış ve denemişken neden ilk blog yazısı bende olmasın dedim😊
Oriflame Lucia Bright Aura😇
🐑🌸2018 yılının ilk yeni Oriflame parfümü desem yeri galiba 😄
💖 İsveç’in Lucia efsanesinden ilham alınarak yaratılan bu özel koku👌
Oriflame Lucia Brigt Aura EdT, notaları beyaz kuş üzümü, unutma beni çiçeği ve sandal ağacı notalarına sahip bi parfüm ilk kez Ocak Kataloğu 2018’de yer alıyor çünkü 💕
Çok çok soft yumuşak hiç ağır olmayıp baymayan tam bi prenses gibi hissettiren her mevsim olacak bir koku 😌
Yine bir Oriflame parfümüyle aşk yaşıyorum yani.😍 Diğer bahsettigim Oriflame parfümleri sonbahar -kış kokularıydı ama bu çok çok farklı dinlendirici ve etkileyici bir koku mutlaka bi denemelisiniz 👌💗Sevmeyeni çıkmaz bu kadar net konuşuyorum 💖💕💗💗
🎁 Almak isterseniz 👉 @oriflame.dilek instagram Hesabından ürünü temin edebilirsiniz 💥 . 
Benimle zevklerinizin aynı olduğunu düşünüyorsanız bu parfüme tepkisiz kalamayacağınızdan eminim.
Her oriflame  parfümü gibi kalıcılığı oldukça yüksek.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur yeni yazılarda kavuşalım.
Gizmo💋

1 yorum:

  1. bu parfüm lucia starlight ile aynı mı bi bilginiz var mı? çünkü şu anda starlight satışı yok, onun yerine bu var. aynısı ama isim değiştirdi diyenler var. bilgi sahibi iseniz lütfen dönüş yapabilir misiniz yorumuma? iyi günler

    YanıtlaSil