Sayfalar

20 Mart 2018 Salı

Cecile Butterfly Effect Palet İlk İzlenim💞💞

💝
Herkese merhaba 
Bugün içimi açan çok çok güzel bir yazıyla karşınızdayım . Yazarken bile mutlu olduğum yazılardan biri de sanırım bu olacak.

Peki beni bu kadar yazarken mutlu edecek olan şey ne derseniz ! Hemen başlıyorum daha fazla meraklandırmadan :)



Cecile markasının hem aydınlatıcı hem bronzlaştırıcı ürünler bulunduran paleti.
Çok çok bayıldım!!  Hiç bu kadar içten bir şekilde paleti anlatacağım aklıma gelmezdi sanırım. 😀
 Paletin önce tasarımını söylemem gerekirse çok sağlam, mıknatıslı bir ambalajı var.
Ayrıca üzerindeki kadın figürü de beni benden almış olabilir 😊👌

İçerisinde 2 bronzer rengi 2 aydınlatıcı rengi var yani bu paleti alan herkes cilt tonu ne olursa olsun rahatlıkla kullanabilir.
Paleti ilk açtığımda instagramda video paylaşırken  o kadar bayılarak iç çekmişim ki farkında olmadan takipçilerim bile farkına varmıştı olayın 😇

Aydınlatıcıların adı Meryy ve Cindy.
Bronzerların adı da Betty ve Goldy.
Pigmentleri ve dokusu yine muhteşem. Yumuşacık kadifemsi bir yapısı var.
Tozutma oranı da çok çok düşük o açıdan da çok sevdim.

👏👏👏👍

Hem parmaklarımda hem de kolumda renklerini görebilirsiniz.
Cecile benim çocukluğumdan beri hayranlıkla baktığım sevdiğim bir marka. Küçükken annem kullanırdı ona hayran hayran bakardım. 😊

Şimdi ise kendim kullanırken bayılarak kullanıyorum. Zaman geçtikçe daha güzel ürünler karşımıza çıkarıyorlar ve ben bundan acayip memnunum 😍😎
Ayrıca içerisinde sim bulundurmayan çok güzel kokan bir palet olduğunu da söylemem gerek.

Baz kullanmadan da kalıcılık süresi gayet başarılı ayrıca bu paletle bence çok güzel ışıltılı gece makyajları da çıkarabilirim diye düşünüyorum :)

 Yaşasın !! 😁


                          Benim bu güzel ürün hakkında anlatacaklarım bu kadardı 😉💓💙

                         Kolay kolay bir ürün için mutlaka kesin  illa alın demem ama bu palet almanızı çok istediğim ürünlerden bitanesi 😄😎
                                             Ürünün linkini de buraya bırakayım almak isterseniz kısa yoldan hooop ulaşın diye :) color-pop-up-butterfly-effect palet buraya tık tık :)

                                                 Yenide güzel aydınlık yazılarda görüşmek üzere :)

                                                                  Gizmo💋

4 yorum:

  1. Ya bu palette gözüm kaldıda hiç rastlayamadım bir yerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende pek magazalarda görmedim online sitesinden bi bakın isterseniz :)

      Sil
  2. güzel renkler özellikle açık olan 2 renk tam benlik :)

    YanıtlaSil