Sayfalar

4 Mart 2018 Pazar

Morhipo Alışverişim

Herkese merhaba
Bugün böyle hafif çerezlik kısa bir yazı yazmak istedim .Yine bir alışveriş yazısı.
Sanırım morhipo sitesinden ilk ve son alışverişimi 2015 yılında falan bir gömlek alarak yapmıştım memnun da kalmıştım ama sonradan ihtiyacım olan kargosu olmayan pek bana uyan denk gelmeyince hiç bişey almadım.

Geçenler de can sıkıntısı gezinirken çizmeye ihtiyacım vardı morhipo sitesine de şöyle bir bakayım dedim . Yine 7 lira kargomu paşa paşa ödedim ücretsiz değildi çünkü kargo.
Hazır almışken sizinle de paylaşmak istedim aldıklarımı ve site hakkındaki görüşlerimi 😊

Siteyle iletişim falan çok iyi maille yazınca dönüşler hemen gerçekleşiyor o açıdan sevdim kızdığım bir yönüyse şu oldu ürünler sanki aliexpressten almışım gibi yaklaşık 12 gün sonra bana geldi.
iletişim kurunca işte aldığınız markadan tedarik süreci ve kontrollerinden dolayı vs bu tarihe aksadı gibi bilgiler verildi. Ürünler sağlam, kaliteli ve göründüğü gibi gelmesini sevdim gecikmesi biraz canımı sıktı ama.😖
Şimdi alışveriş yapmama sebep olan çizmemle başlayayım ; 

Görselleri hem kendi çekimim hemde sitedeki görselini bırakmak istedim karşılaştırma yapmanız için :)
sitedekiyle birebir aynı mı geldi vs. görebilirsiniz. Işıktan dolayı belki renk açısından farklı dursada bence görsel açıdan aynısı geldi :)
Ben sevdim bambinin bir çizmesi bu ,  ihtiyacım vardı 70 lira gibi bir fiyata düşmüştü kalitesi de gayet iyi geldi. Linkini atmak için malesef bulamadım ama marka olarak bakarsanız belki bulabilirsiniz 😊


Bir diğer aldığım ürün ise bluz . Penye kalitesi ehh işte denilebilir. 150 LİRA gibi bir fiyattan o güne özel 14.90'a düşmüştü o açıdan kalitesi eh olsa da çok acımadım ama eğer mankende gördüğüm şekil 150 lira verseydim kaliteye üzülürdüm neyse ki 15 lira verdim😁
Ama Allah var omuz detaylarını çok sevdim orası çok güzel. 



Son olarakta yine kendime şal aldım onunda kalitesi ayakkabı gibi gayet güzel geldi. 40 liradan yanlış hatırlamıyorsam 20 liraya düşmüştü böyle bir şal da yine ihtiyacımdı.😇
site hakkında yine son bişey söylemem gerekirse büyük oranda gecikme dışında memnun kaldım.
Kargo özellikle bedava denk gelen markalar olunca tercih edeceğim sitelerden biri. Bu gördükleriniz dışında anneme bir de bluz aldım toplamda kargoyla 141 lira ödedim.
                                      Arada böyle daha önce hiç alışveriş yapmadığım siteleri deneyip deneyimlerimi böyle sizinle paylaşmak istiyorum. Çünkü biliyorum sizde benim gibi bir siteden alışveriş yapmadan önce netten araştırıyorsunuzdur 😇
                                  Benim morhipo hakkında deneyimlerimle böyleydi umarım sevmişsinizdir.
                                         Yeni yazılarda kavuşalım.
                                                  Gizmo💋

4 yorum: