Sayfalar

10 Mart 2018 Cumartesi

YENİ SİVİLCE ÖNLEYEN RUTİNİM💗

❤❤
Herkese kocaman bir merhaba
sivilceler üzerine kadar konuştum bu blogta artık inanın bilmiyorum. Sayısını unuttuğum birçok yazı var ve içerisinde eminim sizin cildinize iyi gelecek ürünlerde yazı da mutlaka vardır diye düşünüyorum.😊

Bugün çok aşırı kolay bulabileceğiniz ve daha önce de blogta yazdığım 2 ürünle rutinimi anlatacağım yaklaşık 2 haftadır aralıksız sürekli bu ikiliyi kullandım ve ben hassas ciltliyim onu baştan belirteyim bana bile iyi geldi :)



Akne ve sivilceler ile hayatının bir döneminde ciddi derecede uğraşmış biri olarak, bu sorundan kurtulma telaşını, arayış halini de bilirim. Sivilcelerden kurtulmak için uyguladığınız yöntemlerin kimisi çok başarılı olurken, kimisi hiç bir işe yaramaz. Öncelikle, söz konusu olan doğal yöntemler de, kozmetik ürünler de olsa, bir gecede mucizeler beklemeyin Sabırlı olun ve tedaviye düzenli olarak devam edin.

Bu konuya dahil olan ürün çay ağacı yağı instagram takipçilerim bu ürünü ne kadar çok kullandığımı bilirler. Marka hiç farketmez güvendiğiniz bir markanın çay ağacı yağı olsun yeter. Ama bu rutini ciddi anlamda en az 3 ay devam ettirmeniz gerek ilk 3 haftada etkisini gördüğünüz zaman sakın bırakmayın kalıcı ve güzel etkisi için kullanmaya devam. 

Ben her akşam yatmadan 1-2 saat önce serum uygular gibi bikaç damla alıp yüzüme güzelce masaj yaparak yediriyorum ve yatana kadar kalıyor  o sürede iyice emiliyor.

Uygulamadan önce cildinizin iyi temizlenmiş olması gerektiğini unutmayın.

Çay ağacı yağı doğal antibakteriyel özelliklere sahiptir. Bu yüzden düzenli kullanımda sivilcelerinize çok çok iyi geleceğinden emin olabilirsiniz.

Gelelim 2. ürüne ; bu ürünüde çay ağacı emildikten sonra onun üzerine uyguluyorum.


Cildim aşırı hassas demiştim en ufak şeyde bile hemen sivilce çıkarırım.
Daha önce blogta anlattığım bir krem var ve hiç bi şekilde sivilce vs. yapamadığı için bunuda sizinle paylaşmak istedim 
Daha önce detaylı yazım için buraya rosella-markası gul-urunleri tıklayabilirsiniz.

Bu kremin şöyle bir özelliği var güllü olması dışında ; 


Kremin içerisinde Yeşil ve kırmızı tanecikler var ilk  şaşırdım ama o topçuklar aslında işin sırrıymış 👌 Bu topçuklar provitamin b5 ve E vitaminiymiş.
Bu topçuklar sayesinde cilt daha çabuk ve hızlı şekilde yenilenip onarılıyormuş.

Yani sivilceleriniz iyileşirken çay ağacı sayesinde bu kremde onunla birlikte cildin onarım olayını daha güzel ve hızlandırmış oluyor.


tüm cilt tipleri için uygun bir krem hem emiliyor  hemde yağlandırmadan çok güzel nem sağlıyor.
Daha önce de söylemiştim sivilcelerin tek sebebi yağlanma değil nemsizlikten dolayı da sivilce çıkardığımızı unutmayın !

Cildi çok güzel onaran, besleyen , yoğun nem veren ve canlı gösteren bir krem daha önce sanırım  hiç bir üründe kullanmamıştım 👏👏👌👌👌 Ayrıca gece uyumadan  sürdüğünüzde sabah makyaja hazır ışıl ışıl bir ciltte hazır oluyor.
Çay ağacını güvendiğiniz bir aktardan ,  kremi ise rosellacenter buraya tıklayarak rahatlıkla sipariş verebilirsiniz
 Umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Ve işinize yarar :) sizinde önerileriniz varsa beklerim :)
                                                            Yeni yazılarda görüşmek üzere.
                                                              Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder