Sayfalar

15 Mart 2018 Perşembe

Hangi Kuru Şampuan Daha İyi ?

Herkese yeniden merhaba :)
Bugün denediğim 2 ürünün karşılaştırmasını yapmaya geldim. İşinize yarayacağınız düşünüyorum.

Peki hangi markalar bunlar ?
Urban care kuru şampuan ve Elidor kuru şampuanını karşılaştırması. Bu son yıllar kuru şampuanlar hem popüler oldular hemde zaman kazanmamız için birer kurtarıcı oldular. İşini hakkıyla veren ürünler olunca tadından yenilmiyor gerçekten.
Hadi ozaman başlayalım ; 


Bahsettiğim ikili urban care coconut kuru sampuanı ve elidor canlandırıcı kuru sampuanı 


Elidorun kuru şampuanına geçmeden önce normal klasik şampuanından biraz söz etmem gerekirse ben normal şampuanlarından hiç memnun değilim açıkcası benim saç tipimden mi kaynaklı bilmiyorum ama saçımı yıkadığım gün bile bikaç saat saat sonra yağlandırma kapasitesine sahipti.
Belki kuru şampuanda kendilerini geliştirmişlerdir diye düşündüm ve bir şans verdim ama yine tam bir fiyasko.
Çok fazla beyazlık bırakmıyor aslında güzel dağıtılınca sorun olmuyor
Ama saçınızı yağdan arındırmaktan ziyade daha da ağırlastırıyor, temiz hissettirmiyor.
Zaten yıkanmış hissi beklemiyordum ama sönük olan saça uygulandığında en azından biraz hacim versin diye beklerdim ama malesef saç spreyi sıkmışım gibi daha kaskatı yapıp işimi zorlaştırdı.
 çok keskin bir kokusu var ve saç diplerime yapışarak verdiği rahatsız edici his sebebi ile malesef bende sınıfta kaldı👎


Gelelim urban care şampuana.
Bu markanın kuru şampuanları hakkında aslında detaylı yazım blogta var okumaka ısterseniz linkini bırakıyorum👉👉👉 urban-care-kuru-sampuan-serisi
Ama yine kısaca bahsetmem gerekirse ;
Go nuts with coconut çeşidi denediğim kuru şampuan. Malum batiste çok pahalı daha uygun fiyatlı alternatif arayışıyla kullanmaya başladım ve batisten daha çok sevdiğimi söylemem gerek öncelikle şunu söylemeliyim sabahtan beri buram buram hindistan cevizi kokuyorum,  yok böyle kalıcı bir koku. 
ama elidor gibi boğucu cinsten değil yıkamışsınız da şampuan kokusu saçlarınızda kalmış gibi güzel bir koku.
İçerisinde bakım yapan bitkisel keratin bulunuyor.
Onun dışında UV koruması olmasını çok sevdim.
Saçlarımda gerçekten ağırlık yapmadı.
Ayrıca en dikkat ettiğim beyaz beyaz durmadı saçlarımda o yönden de gayet başarılı buldum.
Bu durumda benim favorim olan marka ortaya çıkmış oldu.
Uygun fiyatlı ve işini güzel yapan bir kuru şampuan arayışındaysanız benim önerim
size yardımcı olur diye düşünüyorum
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Yeni yazılarda kavuşmak üzere.
Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder