Sayfalar

26 Mart 2018 Pazartesi

Brokoli Maskesi Denedim ! :)


Herkese selam !

Başlık kulağa değişik geliyor farkındayım maskeyi görünce bende  nasıl yani oldum :)
Ama cesaretimi toplayıp denedim. Brokoliye gelince normalde yerken ben seven taraftayım hatta bayılırım . 
Ama iş maskeye gelince şaşkınlığımı gizleyemedim bu kesin.
Gelelim maskeye şimdi ; 

Denediğim maske Leaders markasının bu brokoli özü içeren hindistan cevizi jeli kağıt maskesi.
Başta açmadan önce acaba kokusu nasıl olur diye biraz çekindim.
Ama hiçte korktuğum gibi olmadı asla rahatsız eden bir kokusu yok ne brokoli kokusu var ne de hindistan cevizi kokusu.
Çok çok hafif onlarla alakasız kremsi bir kokusu vardı.
Temiz cildime güzel bir şekilde kağıt maskeyi yerleştirdim.
Normalde kağıt maskeler benim minnoş yüzüme büyük kalıyor :) :)
Ama bunda öyle bir sorun olmadı gayet güzel tam oturdu ve bol jel bulunan öyle az bir ürünlü maske değildi hatta ben ambalajın içinide sıyırıp yüzüme yedirdim güzelce o derece :)
Maskenin cildimdeki etkilerine gelirsem gece uyumadan uygulamıştım sabah daha taze, nemlenmiş ve canlı bir etki bırakmıştı. Yapış yapış bir his bırakmaması da çok hoşuma gitti.
Çıkmaya çalışan sivilcelerimi de yatıştırmış kızarıklıklarını ve  ağrısını almış şekilde gözlemledim.
Kısacası brokoliden beklenmeyen hareketlerdi  :)
Ben kolaylığından ve beni mutlu etmesinden dolayı kağıt maskeleri çok fazla deniyorum
bu da sevdiklerim arasında yerini aldı.
Özellikle şunu da söyleyeyim benim cildim hassas bu maske hassas ciltlilerin  de kullanabileceği yazıyordu bende de hiç bir sıkıntı yaratmadı.
Almak isterseniz ürünün kendi sitesinde satışları mevcut diğer maske çeşitlerini de çok merak ettim en kısa zaman da alıp onları da denemek istiyorum.
Sizinde önereceğiniz kağıt maskeler varsa yazarsanız çok sevinirim.
Güzel kalın.
Gizmo💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder