Sayfalar

4 Haziran 2018 Pazartesi

Vitalizma Rise ve Arise Ürünler

Herkese merhaba 

Saçı mucizevi şekilde onaran, kurtaran ve saçları hızlı şekilde 2 üründen bahsedeceğim :)
Özellikle ben bu iki ürünü Danla Bilicte görmüştüm ve bende çok merak uyandırmıştı.



Serinin birlikte kullanılması gereken iki ürünü var birisi rise diğeri ise arise diye geçiyor.
Ürünler tamamen doğal içerikli .
Arise  solüsyon şeklinde olup ilk kullanılan ürün rise ise yağ formunda 1 gün sonra kullanılan ürün.
Düzenli kullanımda saçınızda hızlı bir iyileşme ve uzama görüyorsunuz.


Rise; damlacıklı şişesi ve zengin yağ içeriği (ceviz yağı , susam yağı , hardal yağı, sarmısak yağı, meneviş yağı , Kayısı çekirdeği yağı , buğday yağı , Hindistan cevizi yağı ) 

 Arise ; sprey formda şişesi ile kullanımı daha kolay yine onunda zengin bir içeriği bulunuyor ( Deiyonize su , at kuyruğu ekstrası , Demir dikeni ekstraktı , mürver ekstraktı , asit düzenleyici ) . Aslında ürün içeriğinde Hindistan cevizi yağı da var.



İlk önce saçlarınızı güzelce yıkıyorsunuz ve krem , maske hiç bişey uygulamadan iyice duruluyorsunuz.
Saçları havluya sararak suyu çekilene kadar bekliyorsunuz.
Ardından arise spreyi güzelce saçınıza uyguluyorsunuz.
Uygulama sonrası 20 dakika kadar bekleyip sonra duruluyorsunuz.
Yine aynı gün akşam yatmadan öncede rise olan yağı güzelce saçınıza uyguluyorsunuz ve yastığı kirletmeyecek şekilde sarıp uyuyorsunuz.
Klasik saç bakım yağları gibi bir kokusu var.
Sabah kalkıncada saçları şampuanlayıp güzelce yıkıyorsunuz.
Ben ardından kurutarak güzelce fön çektim.
Sonuç muhteşem kolay taranan , yumuşacık parlak ve bakımlı saçlarınız oluyor.
Sapasağlam ve canlı saçlara kavuşuyorsunuz.
Uygulaması biraz zahmetli olsa da sonuç güzel olduğu için 1 tam gününüzü ürünü ayırdığınıza pişman olmuyorsunuz.
Yani anlayacağınız Danla Bilic haklıymış :)
Benim ürün hakkında deneyim böyleydi umarım faydalı olmuştur.
Yeniden görüşmek üzere.
Gizmo💋

3 yorum:

  1. Uygulaması bana da biraz zahmetli geldi ama saça gerçekten bu kadar bakım yapıyorsa denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  2. Saçlar la ilgili çok ilaç kullandım a acaba yazılanlar dogrumu inanamıyorum çünkü malum ortalık üç kagıtçı dolu

    YanıtlaSil