Sayfalar

30 Haziran 2018 Cumartesi

🐕🐱🐶Dünyayı İyilik Kurtaracak !! ''Petlebi''🐕🐱🐶

🐈Selam selam selam !!!

Şuan hem çok mutlu hem duygusal bir yazıyla geldim. Duygusallığım kocaman bir mutluluktan. 
Sevgili dostlar , beni uzun zamandır instagramdan takip edenler bilir sokak hayvanlarına düşkünlüğümü öyle böyle değil çıldırırcasına bir sevgi bu.

🐈 Elimden geldikçe yetmeye çalışıyorum ama bazen bir yerde ben tıkanıyorum zorlanıyorum küçük dostlarım arttıkça. İlerde çok iyi bir işim olursa bunu asla söylemeyeceğim söz ! Ama şuan bir öğrenci maddiyatı içerisinde olunca tıkanıyorum bu da beni üzüyor . O yüzden bazı firmalarla uzun zamandır sokak hayvanları için yazışıyoruz, araşıyoruz vesaire vesaire.
🐈 Olumlu dönüş aldığım oldu alamadığım oldu canları sağolsun her markanın. İlk destekçim güzel kalpli petlebi ailesi oldu ne kadar teşekkür etsem az. Beni kırmadılar ve can dostlarım için minik minik 100 gr'lık bir koli mamalar gönderdiler en kalitelisinden



Gelir gelmez koliyi çekip instagrama heyecanla attığım resmi şuan görüyorsunuz.
Kutunun içerisindeki her 100 gr'lık paket küçük bir canı ne kadar mutlu ediyor inanamazsınız.


Onlarında bizler gibi karnı acıkıyor. Ama alacak paraları yok. Bu yüzden bize düşen onlara mama yardımı yapmak.
Sokakta yaşayan ve sokakta yaşamaya mahkum bırakılan hayvan dostlarımıza yardım etmek bizim elimizde.
🐈 Her zaman tam besin değerli güzel yiyecekler bulamıyorlar bu yüzden almaları gereken vitamini alamıyorlar hatta daha da önemlisi günlerce aç karnına durmak zorunda bile kalıyorlar.

🐕 Bu yüzden bende elimden geldikçe ve desteklerle dostlarımıza yardım etmek istiyorum .
🐕 Eğer yardım etmek isteyip ama vaktiniz yada çevrenizde sokak dostlarınız yoksa ya da firmaysanız ve bana yani sokaktaki dostlarımıza yardım etmek istiyorsanız benimle instagram üzerinden yada mail adresimden ulaşıp yardımlarınızı yollayabilirsiniz.

🐕 İnanın dünyayı iyilik kurtaracak sevgi ve yardımlaşma kurtaracak.

🐕 Bu arada önünüze gelen her markanın mamasını ucuz diye alıp dostlarımıza vermeyin çünkü bu çoğu zaman iyilikten çok zarar verecektir.


🐕Düşük kaliteli protein tüm canlılarda olduğu gibi kedilerde de sağlık sorunlarına yol açabilmektedir. Kaliteli mamalar içerikleri ile dostlarımızın gündelik yaşamlarını kolaylaştırmaktadır. Hareketli ve sağlıklı dostlara sahip olmak için beslenme tercihlerinin doğru bir şekilde yapılması gerekmektedir. Evrimsel özelliklerinden dolayı kediler bazı gıdaları sindiremezler ya da sindirmekte zorlanırlar. Bu da metabolizmalarının çeşitli sinyaller vermesine, alerjik reaksiyonlara neden olabilmektedir. Mama içerikleri bu yüzden kedi sahipleri tarafından dikkatli incelenmelidir. Özellikle marketlerde yer alan yüksek tahıl katkılı mamalar uzun vadede böbrek sorunlarına yol açmaktadır. Kediler yulaf hariç diğer tahıl ürünlerini tüketmekte zorlanmaktadır.
🐱
Yardım etmek istediğiniz dostlar için https://www.petlebi.com/ sitesinden kaliteli mamaları tercih edebilirsiniz.
🐶 Şimdi bana kesin içinden şunu söyleyen olmuştur kuru mama yoksa ev yemeği ver falan diye . Sevgili dostlar güzel ev yemekleri de versem vitamin değerleri bazen onları yeterli gelmediği için bunlardan da tercih etmek gerek ve çantaya atıp bir dostu görünce hemen çıkarıp vermek en güzel iyilik oluyor.
🐶

Bu arada yardımlarınızı sadece bana ulaştırmak zorunda değilsiniz ben sadece aracıyım. Eğer isterseniz barınaklara da bu yardımları iletebilirsiniz.
Tekrar bu güzel desteği için '''PETLEBİ'' ailesine teşekkür ederim !


🐶  Dünyayı iyilik kurtaracak 🐕🐱🐶
                                            Sizi seviyorum ! 
                                                  Gizmo💋💋

1 yorum: