Sayfalar

5 Temmuz 2018 Perşembe

Procsin Yağları Alışverişim ve Deneyimlerim

Herkese merhaba 
Yaklaşık 1 ay önce yaptığım procsin ürünleri alışverişim ve kullanıp deneyimlediğim yorumlarımı sizinle paylaşmaya geldim :)




Bir süre önce cosmo home sitesinde büyük bir indirimle bu yağların teki yaklaşık 3.5 lira gibi bir fiyata düşmüştü bende çok çok merak ettiklerimi tabiki hemen aldım.
Aldığım yağlar;
Cilt bakım yağı
leke karşıtı bakım yağı 
ve göz çevresi bakım yağını aldım.
Hepsinden size kısa kısa bahsetmek istedim fikir olması açısından :)

Tek tek anlatmadan önce ürünlerin şişesinden bahsetmek istiyorum resimde göründüğü gibi damlalıklı bir kapağı var böyle olması üründen fazla fazla değilde kontrollü şekilde ayarında yeterli miktarda almanızı sağlıyor .

Cilt bakım yağıyla başlayalım ; 
Onarıcı ve nemlendirici bir yağ.
Çok çok övülen bir üründü hatta almadan önce bence çok abartılıyor diye düşünüyordum bu kadar uygun fiyatlı bir ürün nasıl bu kadar uygun olabilir diye.
Bazı dönemlerde ve mevsim değişiklerinde cildim çok bozuluyor kuruyor pul pul dökülüyordu.
Yine öyle bir zamanda kullanmaya başladım ve beni oldukça şaşırttı cildim sanki hiç kuru değilmiş gibi nem verdi 15 dakika gibi bir sürede de güzelce emildi.Ayrıca makyaj altına da güzel bir nemlendirici aklınızda olsun.

İlk önce söylemem gereken gözlerinizi yakmıyor yanlışla değdiğinde vs.
İnce çizgilerde henüz bir etkisini görmedim zaten bu tür ürünlerin çok uzun vadeli bir kullanım gerektiriyor.
Ama onun dışında göz çevreme verdiği neme ve ışıltılı görüntüyü sevdim.
Rahatsız edici kokuları yok bu yağların bu arada onu da söylemeden geçmeyeyim.
Tıpkı diğer yağda olduğu gibi bu üründe çok güzel ve çabuk emiliyor.

Herkesin çok çok merak ettiği diğer bi ürün leke açıcı yağ.
Diğer yağlar gibi bu da herhangi bir iritasyona sebep olmadı bende.
 yaklaşık 2-3 haftadır kullanıyorum.
Çok mucize bir etkisi hemen olmadı ama ufak ufak cilt yenileme etkisi olduğunu gözlemledim cildi soyuyor az az ve yenilenmesini sağlıyor tıpkı cilt bakım yağı gibi nemlendirmesini bu ürününde çok sevdim.
Bendeki sadece 3 çeşidiydi bunlardan farklı amaçlı bir çok yağları mevcut bu kadar uygun fiyatlı ve güzel ürünleri her indirimde yine kapmaya devam edeceğim.
Bbüyük oranda çok çok sevdiğim ürünler oldu.
Böyle bir markanın hayatımıza girmesi çok çok iyi oldu.
Benim bu ürünlerde hakkında söyleyeceklerim bu kadardı.
Farklı ürünlerini denedikçe yine yazmaya devam edeceğim.
Yeniden görüşmek üzere.
Gizmo💋





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder