Sayfalar

23 Temmuz 2018 Pazartesi

Loreal Paris Wake Up Glow Aydınlatıcıları Denedim !

Herkese yeniden merhabaların en güzeli :)

Bir süre önce başlıkta bahsettiğim serinin ilk yazısı olan allığın yazısını yazmıştım. Seriyi tek bir yazıda kısa kısa anlatmaktansa her ürünü tek tek ele alan blog yazıları yazacağım demiştim.

Bu defa serinin hem palet şeklindeki aydınlatıcısını hemde bronz renkte sıcak ton olan likit aydınlatıcısını konuşalım istedim 😎



Loreal Paris'in bu yaz koleksiyonu beni aşırı mutlu etti çok samimi şekilde itiraf etmliyim ki bayıldım.
Serinin en sevdiğim yanlarından biriside içeriklerinin neredeyse tamamının doğal 
olması.
Benim gibi alerjik ve hassas ciltler için harika bir haber.
Gelelim serinin La vie En Glow palet aydınlatıcılarına 2 tonu mevcut bu paletlerin birisi daha soğuk tonlardan oluşuyor diğeri daha sıcak tonlardan.
Benim tercihim sıcak tonlarda olan palet oldu çünkü ben bembeyaz bir ten rengine sahip değilim buğday tenli olduğum için bu palet bana daha çok gidiyor.
Artırılabilir bir uygulaması var içerisinde asla sim yok şimdi kolumda zaten ne kadar ışıl ışıl ama sim olmayan bir görüntüsü olduğunu göreceksiniz😍


Süper pigmentasyonu var dokusu yumuşacık.
Bazen tek renk ama çoğu zaman karıştırarak uyguluyorum.
Serinin kesin bakın diye önereceğim ürünlerinden biri.
Gelelim serinin likit aydınlatıcısına.
Yine bu üründe seride dikkat çeken ürünlerden çünkü biz kadınların su gibi kullandığı hindistan cevizi yağı bu üründe mevcut.
Bu ürünün 3 rengi var bendeki en koyusu bronz renk olan.
Bu ürün çıkmadan önce ben farklı markaların bu tür likit ürünlerinin gerçekten göz hapsine almıştm acaba hangisini alsam diye.
Direk uygulamak değilde özellikle ten ürünlerine karıştırarak bu likit ürünü denemek istiyorum.
Çünkü içerisinde sim yok ve ciltte çok güzel aydınlık veren bir şekilde doğal duracağını düşünüyorum.
1 ton açık rengini de alarak aydınlatıcı sürülecek bölgelere tek başına da uygulayarak denemek istiyorum.

Yapısı yoğun değil rahatsız edip kalıp gibi durmuyor. Kuru yağ formunda ince yapılı rahat dağıtılan ışıl ışıl bir ürün.


Kolumda uygulanmış dağıtılmış halini görebilirsiniz en koyu rengi eğer buğday tenliyseniz ten ürünlerinize karıştırıp kullanacaksanız aşırı koyu kalmıyor .
Kısacası bu seri tam benim serim olmuş gerçekten ışıl ışıl her ürün benim olmalı.
Makyaja ilk başladığımda aydınlatıcılara bu kadar düşkün değildim ama olay profesyonelce yapmaya başladığımdan beri benim için en büyük paya sahip olan ürünler aydınlatıcılar.

Sınırlı süre kalacak diye biliyorum çünkü yaz serisi piyasadan kalmadan serinin en az bir ürününü edinmenizi tavsiye ederim.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur .
Yeni yazılarda görüşmek üzere
Işıltınız hiç kaybolmasın.
Gizmo💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder