Sayfalar

2 Ağustos 2018 Perşembe

Procsin Yüz Spreylerini Denedim

Herkese uzun bir zaman sonra merhaba :)

Bu ara hava aşırı aşırı sıcak oyüzden böyle bilgisayarı kucağıma alıp saatlerce yazı yazmak inanın zor geliyor. 
Kışın hava güzel yazmak için dersler yoğun, yazın vakit boş hava sıcak ne olacak böyle bilmiyorum.

Hazır sıcaklardan bahsetmişken türk markası olan procsin ekibi yazın bizi güzelce hem serinlik verecek hemde cildimize faydalı olan spreyler çıkardı. 

Havalar böyle olunca hemen hızlıca deneyimleyip sizinle paylaşmak istedim. Ayrıca yazıyı hızlı yetiştirme sebebim ürünlerin şuan lansman fiyatıyla sitesinde 10 lira olması😍

İki ürünü de serin serin kullanayım derseniz sizde benim gibi ürünleri buzdolabında saklayabilirsiniz :)

Deniz yosunu özlü aloe vera spreyinden başlayalım önce.
Bende herhangi bir reaksiyona sebep olmadı  cildim aşırı hassas olmasına rağmen. Ama kullanan bazı kişilerde kaşıntı ve kızarıklıklara sebep olmuş oyüzden imkanınız varsa önce bir deneyip her ihtimale karşı öyle alın bende bişey olmadı :)
Sıcakta bunaldığım zamanlarda cildimi gün içinde nemlendirmek için sıkıyorum.

Ciltte yağlı bir his bırakmıyor. Çok çabuk kuruyor ve aloe veranın o süper etkisi sayesinde güzelce nemlendiriyor.
Sivilce vs de asla çıkarmadı dediğim gibi benim cildim normalde aşırı hassas.
Özellikle dışarıya çıkmadan güneş kremi sürmeden önce özellikle dışarıda hava kirliliği vb etkilerden de korunmak için yine bu ürünü kullanabilirsiniz. Kokusuda hafif bebek ıslak mendilleri gibi kokuyor bence :)



Gelelim bu pembe olan deniz yosunu spreyine açıkcası söylemem gerekirse hem özellikleri hemde kokusu yönünden favorim bu ürün 💗💗
Neden derseniz?
Öncelikle kokusu çok çok güzel.
Ben yüzümü temizleyip arındırdıktan sonra yine soğuk şekilde tonik yerine uyguluyorum.
Yine bu da aynı şekilde çabuk kuruyup yağlı his asla bırakmıyor ve bu ürünün en güzel özelliği cildi hem nemlendirip hemde sıkılaştırma özelliğinin olması.
Makyaj önceside nemlendirme açısından kullanabilirsiniz.
Hem cilde yumuşaklık hem ışıltı katıyor. Ayrıca makyaj fırçalarınıza hafif bunlarla nemlendirip aydınlatıcı yada farlarınızı uygularsanız daha aydınlık ve pigmentasyon yönünden daha başarılı sonuçlar alıyorsunuz😎

Hydra mist ; daha çiçeksi kokarken pürüzsüzleştirme özelliğine sahipken
Aloe vera mist;  daha çok kremsi kokusuyla yatştırıcı ve nemlendirme olayına sahip.

Ben ikisinide sevdim fiyatlar açısından oldukça da uygun oldukları içn kesinlikle tekrar alacağım ürünler. 
Ama derseniz ki Gizem en çok hangisi ağır basıyor ?
Pembe olan derim 👍👍💖💖

Benim ürünler hakkında söyleceklerim bu kadardı umarım faydalı olmuştur umarım beğenmişsinizdir
Sizler denediniz mi ? Nasıl buldunuz benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Yeni yazılarda görüşmek üzere.
Gizmo💋💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder