Sayfalar

23 Ağustos 2018 Perşembe

Gabrini 3D Flat Brush Ojeler💅

💅Bugün rengarenk bir seriyle geldim.
Gabrini markasının 3D flat brush ojeleri bugünkü mevzumuz :)



  • 💅Gabrini 3DFlat Brush serisi 😄
    3D oje nasıl oluyor diyebilirsiniz😄
    Şöyle söyliyim tabiki 3 boyutlu bir görünüm yok fakat diğer ojeler den farklı olarak topcoat uygulanmış gibi canlı ve parlak görünüme sahip olması diğer ojelerden farklı yapan özelliği 😄
    💕 Birde farklı olarak fırçasının yassı olması uygulamayı kolay sağlıyor 

  • Markanın seride ki en önemli özelliği fırçaları. Resimde gördüğünüz gibi fırçalar düz ve kısa dolayısı ile ojenin tırnağa uygulanışı kesinlikle uzun ve geniş fırçalara oranla çok çok daha rahat.
     En beceriksiz halimizle bile hızlıca güzel bi oje sürüş deneyimi yaşayabiliriz 

    Renk seçeneği de gayet geniş bende şuanda 8 rengi mevcut . Sizinle elimdeki renkleri şimdi paylaşağım :) 
    Favorilerim arasında bu 2'li başı çekiyor. Özellikle açık kahve olan renk elleri harika gösteriyor aklınızda bulunsun derim. 
    Bu ara yüzük parmağına farklı renk uygulamak çok moda gümüş renk olanı bu iş için biçilmiş kaftan 👌


    Gabrini’nin bu yeni oje serisinin bir diğer güzel yanı ise multivitaminli olması. Çabuk kırılan tırnaklarınız varsa bakım yapıyor. Ayrıca topcoat sürmenizi asla gerektirmiyor. Kendi özelliğinden dolayı ojeler zaten gayet canlı ve parlak görünüyor. Üzerine topcoat geçilirse ojenin yapısı bozuluyor bilginiz olsun.
    Topcoat olmadan oje gayet dayanıklı 3-4 gün hiç çıkmadı.
    4.Günde değiştirmek için ben sildim yoksa hala güzelliğini koruyordu. 👍
    Marka gerçekten gerçekten çok iyi bir değişim ve yenilik akımına girmiş!  
     Ve başarmış .

    💗Çok açık renkler hariç diğer renkler tek katta bile güzel örtücülük sağlıyor. Ama ben genel olarak 2 kat sürümünü beğendim.. 
    * Kuruma hızı da gayet güzel.
    KIsaca ojeler gayet başarılı ben hiç bir zaman uçmuş fiyatlı ürünlere yönelme taraftarı değilim uygun fiyatlı ve bilinen markalarda güzel ürünler keşfettiysem yoluma onlarla devam etmek tercihim.
    Bu ürünlerde benim için öyle oldu 
    Gördüğünüz yerde bi şans verin derim bütün renkleri birbirinden güzel ama dediğim gibi açık kahve favorimde baş köşede 😉💅👌
    Yeniden kavuşmak üzere 
    Gizmo💋


    1 yorum:

    1. bu ojeleri ben de severek kullanmış hatta instagram da tek tek uygulanmış halini göstermiştim beklerim bloğuma :))

      YanıtlaSil