Sayfalar

1 Eylül 2018 Cumartesi

Eda Taşpınar At Kuyruğu Bitkisi Şampuanı🌿

🌿
Herkese merhaba bal küplerim Eda Taşpınar'ın güneş ürünlerini ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz . Güneş ürünlerinin çoğu yazısını blogumda ve instagram sayfamda bulabilirsiniz.
Bugün bahsetmek istediğim üründe yine Eda Taşpınar markasına ait olan at kuyruğu bitkisi şampuanı..

Çoğu markalarda at kuyruğu şampuanı ne kadar popüler oldu geçtiğimiz yıllarda hatırlarsınız .



Ürün 400 ml'lik büyük bir ürün.

ilk kez başka bir markada duyduğumda ismi gayet komik gelmiş ve "o neydi kız?" tepkisi vermiştim. Sonra ne oldu bilmiyorum, en son gratis'te kendimi bu içeriği bulunduran şampuanları ararken buldum

Saçı güzelce yumuşatıp biraz hacim verdiğini söyleyebilirim. Saçı matlaştırmadı ama farklı kullandığım başka markalarda ışıltı gözlemlediklerim kadarda ışıldama olmadı.
Yumuşatması ve saç kremi gerektirmemesinden dolayı ve saçı uzatma vaatlerinden dolayı tekrar alırım ben çok sık saç kestirdiğim için uzatmak istediğimde çok fazla zaman alıyor oyüzden yardımcı olması açısından bu at kuyruğu şampuanı kurtarıcı olabilir :)

Benim bu ürün hakkında deneyimlerim bu şekildeydi. Şampuan ve güneş ürünleri arasında favorimi sorarsanız eda taşpınar markasının şampuan muadilleri bulunabilir ama güneş ürünlerinin yeri kesinlikle bende ayrı . Oyüzden güneş ürünleri her zaman en en en favorim !

Umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Yeni yazılarda kavuşmak üzere.
                                                   gİZMO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder