Sayfalar

24 Eylül 2018 Pazartesi

Loreal Paradise Serisi ❤❤

Bal köpüklerim , dostlarım herkese merhaba :)

Bugün yine merak edilen çok konuşulan kozmetik serisi olacak bir yazıyla geldim :)
Başlıktan da anladığınız gibi konumuz loreal Paradise :) Serinin tüm ürünleri elimde var ama hepsini bir yazıya sıkıştırmak yerine ikili şekilde yazılar yazmayı düşündüm.

Bugünün ürünleri loreal paris'in ilk çıkardığı dillere destan paradise maskarası ve loreal paradise kaş pomadı 😎

Paradise maskara ilk çıktığı zamanlar bende vardı ama elimde çok fazla maskara olduğu için kıyıp açamamıştım çabuk kurumaması için.
Gerçekten söylendiği kadar varmış inanın. Fazla abartıldığını düşündüğüm bir üründü ama asla değilmiş.
Çok çok güzel hacim veriyor.
Kirpikleri yine aşırı iyi şekilde kıvırıyor. Özellikle öncesinde kirpik kıvırıcı da kullanırsanız tadından yenmiyor.
Yine yapışık yapışık örümcek bacağı kirpikler olmuyor. Verdiği güzel hacime karşılık yine başarılı şekilde tek tek ayırmasını iyi biliyor.  :)
Akma , dökülme, bulaşma asla yapmıyor.Genel olarak lorealin çoğu maskarasından memnun kalıyorum. Ama paradise listede en başı aldı artık.
Güzel bir maskaram olsun tek olsun derseniz. Paradise biçilmiş kaftan.
Üstelik içerisinde bakım yapan güzel yağlar barındırıyor.


Gelelim yine aynı seriden olan Loreal Paris Paradise Kaş Pomadına bendeki brunette rengi.
Bu zamana kadar kullandığım en yumuşak yapıda kaş pomadı olabilir kesinlikle.
Yapısı dediğim gibi yumuşak ve kolay dağıtıp uygulamayı rahat sağlıyorsunuz.
Gendel pomadlar daha katı ve sert yapıda olur ve uygulamanın ayarı ölçüsüz tuhaf şekillerde olabiliyor.
Ama bu ürün yine bende en sevdiğim ürünler arasında yerini aldı.
İçerisindeki  kendi uygulama fırçasıda yine ufak ufak hareketlerde ürünü uygularken güzel sonuç çıkarıyor. 
Ben bu seriyle aşırı anlaştım.
Şu zamana kadar memnun olmayan da görmemiştim.
Bende artık o kervana katıldım :)
Yeni deneyimlerde buluşalım
Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder