Sayfalar

12 Eylül 2018 Çarşamba

Meşhur Kertil Çam Kolonyası


Herkese merhaba 
Benim gibi kolonya severler kimler ?
Evde mutlaka çeşit çeşit kolonya bulundururum ve yeni bişeyler görürsem de hemen alıp denemeyi çok severim.
Bu aralarda Kertil Çam markasının yeni bir kolonyasını keşfettim.






KERTİL ÇAM KOLONYA VE KOZMETİK SANAYİ 1962 yılında emekli Hava Astsubay Himmet SOYAK tarafından Balıkesir’in Sındırgı ilçesinde kurulmuş.


 Firma, kurulduğu zamandan bugüne bulunduğu sektörün en iyisi olmak için çalışmış, “ürün-insan” tezinde tek sonucun “memnuniyet” olduğunu düşünerek daima en iyiyi üretmeyi prensip edinmiş bir marka.

 Zaten Balıkesir'in neyi meşhur denildiği zaman akla ilk gelen kolonya oluyor😍
Ben tam bir kolonya severim dediğim gibi evde çeşit çeşit farklı kokular mutlaka bulunduruyorum😍


 @kertilcamkolonyalari na ait bu Sehr-i Banu kolonyası da bayıldığım kokular dan birisi😌 Başta kolonya gibi hissettirse de sonradan o kolonya hissi kendini misler gibi parfüm formuna bırakıyor 👌

 Bundan sonra sık sık alacağım markalardan biri olacak. Diğer çeşitlerini de çok merak ediyorum 👌💗 suan da sitede de indirim var bakmanızı tavsiye ederim 💕 

                                         Yenı yazılarda görüşmek üzere .
                                                              Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder