Sayfalar

14 Temmuz 2018 Cumartesi

Loreal Paris Life's Peach Allık 🍑

🍑🍑
SELAMMM !!

Çok yeni tazecik bir ürün hakkında geldim bu kez bloga. İnstagramda, türk bloggerlar, yabancı bloggerlar youtuberlar derken bu seri aldı öyle bir başını gitti ki.
Ürünü denemek için kuduranlardan biride bendim. Serideki  ürünler bu kadar ortalığı ayağa kaldırırken benimde deneyip yorumlamam gerekiyordu 😍😍

Seriyi komple bir yazıda buluşturmak yerine detaylı yazabilmek için serideki her ürünü ayrı ayrı inceleyerek yazılarını yazmaya karar verdim ve bu ilk yazı tabiki misler gibi kokan Allık olacaktı 
🍑

Seriden şöyle hafif bir bahsedecek olursam çok doğal ve ışıltılı sağlıklı bir cilt görüntüsü için odaklanmış ve öyle ürünler çıkarmış . Makyajı abartmak değilde uyandığınızda hemen hooop bunları sürüp doğalca ışıldayıp güne devam edelim serisi olmuş
 Yani '' Wake up and glow'' serisi adının hakkını vermiş 👍👌



Seride tek renk bulunan şeftali bir allık var bugün konumuz az önce bahsettiğim gibi bu gördüğünüz güzellik.
Rengin adı 01 peach addict 🍑
İlk duyduğumda çok güzel kokuyor vs. dediklerinde yani ne kadar kokabilir ki dedim.
Ama inanın o kadar güzel kokuyor ki bu zamana kadar böyle güzel kokan allık kullanmadım.
Yaz aylarında özellikle  sıcak ve bir o kadar doğal bir görüntüyü bu ürünle yakalayabiliyorsunuz.

Bu ürünlerin şöyle de bir özelliği var ki doğal görüntü dışında içeriğinde büyük oranda doğal içerikler bulunduruyor olması.



Genelde pembe tonlarda allık kullanırdım şeftali tonlarının bana yakışmadığını düşünürdüm meğerse sorun, doğru tonu kendimde yakalayamıyor oluşummuş.
Bu ton renk cilt rengine uyacak şekilde yapılmış.
Pigmentasyonu gayet güzel ama sizi bir anda palyaço çevirmeden yumuşak ve doğal bir şekilde sağlıklı gösteriyor.
İçerisinde asla sim yok içten gelen doğal bir ışıltı şeklinde yansıtıyor kendini.
Bu da bizim işimize geliyor tabiki '''Ahh tatlım ne allığı benim doğal minnoş yanaklarımın ışıltısı o ''😎😇😄😄😄😄


Ayrıcı ürün doğal doğal dedim ispatını da söyleyeyim ürün şeftali özü ve %77 doğal kaynaklı içerikler bulunduruyor.
Özellikle hassas ciltli kişiler olarak bu haber hepimizi mutlu etti tabiki.

Uzun lafın kısası doğal görünümlü allık arayışında olanlar mutlaka bakmalı .
Sevmesem asla kesin bakın demem kolay kolay bir ürün için bilirsiniz.

Sırasıyla serideki ürünleri tek tek incelediğim yazılar gelmeye devam edecek.

Sizi çok seviyorum.
Güzel kalın.
Gizmo💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder