Sayfalar

9 Temmuz 2018 Pazartesi

💙Neva Flashy Colors Metalik Turkuaz Denedim 💙

💙
Selammm!!
Renkli saçların hastası, gök kuşağı saçlı bir tanecik dostunuz Gizmonuz geldi 😎😂

Rengarenk boyalar denemekten hala bıkmadım deneyerek en iyisini bulacağım inancımı hiç yitirmedim biliyorsunuz 😄

Blogumu uzun zamandır takip ediyorsanız ya da instagramda yıllardır takipçimseniz renkli boyalarla ilgili maceralarıma mutlaka denk gelmişsinizdir.
Sonu hüsranla biten çok oldu ama bu defa en iyisini bulduğumun inancındayım 😎😎

Geçenlerde yine böyle renkli saç aşkım kabarmışken şöyle bir youtube araştırması yaparken bikaç kişinin Neva color markasının direkt uygulanan krem boyalarına denk geldim. Üstelik fiyatını duyunca 16 lira olduğunu aa dedim hemen alıp bir denemeliyim sonuçta daha önce sonu ktöü biten boyalara 30 liralar verince bu boya çok uygu fiyatlıydı.
💙  O gün hiç beklemediğim şekilde şansım çok açıkmış ki bir de ne göreyim watsons o boyayı indirime sokmuş ve fiyat 6.5 😂😂😂
💙 Benim o fiyata boyalardan bir koli normalde alıp stok yapmam lazımdı ama denemediğim için emin olamadım ve sadece 1 şişe metalik turkuaz aldım.

💙  Ben daha önce saçlarımı açıcı ile açmıştım farklı renkler farklı markalar boyamak için sonradan saçlarım uzayınca kestirdim. Saçımın ön kısımların çok az açılmış yerler kalmıştı saçımı tekrar açmadan sadece o kısımlara uygulayıp deneyeyim diye düşündüm bu boyayı.
Bu arada aklımdayken söyleyeyim bu tür renkli boyalar için saçlarınız siyah yada koyu kahve vs ise öncesinde saçınızı mutlaka açıcı ile açmalısınız her zaman tekrarlıyorum yoksa sonuç alamazsınız.

💙  Şimdi size saçımın açılmış rengi hali ve boyanın uygulanmış halinin nasıl tuttuğunu gösterip uygulama şeklimi anlatacağım.


Normalde açıcı ile açınca sarı yada platin gibi renk olması gerekir ben farklı boyalar uyguladığım için artık renk turuncumsu bir açık renk almış gördüğünüz gibi.
Ama uygulayacağınız renkli boya pastel renklerden pembe mint yeşili vs değilse bu kadarlık bir açılma rengi bizim için yeterli oluyor gördüğünüz gibi.
😍
Gelelim nasıl uyguladığıma normalde boyanın 15 dakika bekletilmesi yazıyor ama ben 1 saat beklettim ama benim şöyle bir avantajım vardı ben sadece uçlarına uyguladığım için rahat okadar bekledim diplere de  uygulamış olsaydım 1 saat değilde  yarım saat beklerdim çünkü kaşındırır mı vs bilmiyorum.
Ama benim gibi sadece uçlara yapacaksanız 1 saat bekletin derim. Elinize mutlaka eldiven takın tırnaklara işleyince sorun oluyor :)

Elimle iyice yedirerek masaj yaparak uyguladım ve sık dişli bir tarakla arada mutlaka taradım boya almayan yer kalmasın diye. Elinizlede aralarını açarak kontrol edin boyasız yer kalmasın. Boya direk hazır olduğu için çok pratik bir daha oksidanla vs siz karışım hazırlamıyorsunuz üstelik kalan boyayı sonradan tekrar kullanabiliyorsunuz diğer boyalar gibi karışım hazırlayıp artan boşa çıkınca atmıyorsunuz.

Ve resimde şişeye dikkat ettiniz mi bilmiyorum sadece saç uçlarıma şişenin 1/4'ü kadar kullandım gerisi kaldı çok bereketli bir ürün.

Bir de boya saçınızı asla kurutup yıpratmıyor bunu da gönül rahatlığıyla söyleyebilirim aksine saçımı parlatıp yumuşattı çok çok beğendim neva color gerçekten aşırı güzel bir markaymış yeni anladım 💙 

Boyanın güzel ve kaliteli olduğunu keşfeden gizmo durur mu hemen boyadığım günün akşamı indirimin son günüydü koşarak tekrar gitti ve bu defa ametist mor olanı alıp stok yaptım .Şimdilik onu açmam .
Çünkü saçımın alt kısmını komple açıcı ile açıp yakında zamanda tekrar turkuaza boyamak istiyorum kalan boyayla.

Bu arada bu tür boyaların ortalama kalıcılığı saç tipine göre değişiyor bende 1 - 1,5 ay kadar kalıyor.

Benim bu boyadaki deneyimim bu şekildeydi.
Çok faydalı bir yazı olduğunu düşünüyorum.
Çünkü insan böylr bir işe kalkışırken birçok deneyim yazısı araştırıp okumak istiyor.
Size gönül rahatlığyla önerebilirim 

Çok detaylı ve uzun bir yazı oldu ama hiç bir ayrıntıyı atlamak istemedim.

Şimdilik anlatacaklarım bu kadar.
Diğer renkleri denedikçe sizinle paylaşırım.

Bu arada blogta diğer kötü renk deneyimlerimi de okuyun derim onlara boşa vermeyin.

Yeniden görüşmek üzere.

Gizmo💋

7 yorum:

  1. Oo çok iyi tutmuş, renk de çok tatlı��

    YanıtlaSil
  2. rengi çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Açılınca hangi renk oldu

    YanıtlaSil
  4. Çok guzel olmuş, çok yakışmış .Bir şey sormak istiyorum acaba duştayken boha çok akıyor mu ben radical color kullandım kac hafta oldu hâla cok fazla akıyor neva colorda da bu sorun oldu mu ?

    YanıtlaSil