Sayfalar

11 Haziran 2018 Pazartesi

SİRENOL CADI FINDIĞI YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ İZLENİMLERİM🌰

🌰
Herkese merhaba yaklaşık 6-7 ay önce kullandığım cadı fındığı toniği denedim diye yazdığım blog yazım çok ilginizi çekmişti çünkü cadı fındığının inanılmaz faydaları olduğunu biliyoruz . Hatta o yazımı okumadıysanız linkini buraya bırakıyorum tık tık yaparak direk o yazıyı da okuyabilirsiniz.
👉👉👉Cadı Fındığı Tonık yazısı

Peki bugünün konusu ne ?
O da yine onunla bağlantılı olan cadı fındığı içerisinde bulunduran Sirenol markasının cadı fındığı yüz yıkama köpüğü.

🌰Cadı Fındığı (Latince adı: Hamamelis Virginiana, İngilizce adı:  Witch Hazel) Amerika Birleşik Devletlerinde doğal olarak yetişen bir ağaçmış.  Amerika ve tüm dünyada kozmetik sektöründe yaygın olarak kullanılmaktaymış.
🌰Genelde adında fındık geçtiği için Türkiye'deki fındık ağacımızla karıştırılır ama onunla bir ilgisi yoktur  😄
🌰Ağaç gövdesinden toplanan kabuklar kaynatılarak cadı fındığı elde edilirmiş





Gelelim köpüğe bu köpüğün en güzel yönü paraben içermemesi ve hayvanlar üzerinde test yapmıyor olması.


250 ml'lik büyük bir ürün. 
Çok hafif kremsi bir kokusu var toniği daha yoğun ve acı kokuyordu ama bu ürün asla öyle değil aksine çok yumuşak misler gibi kokuyor.

Tüm ciltlerin kullanımına uygun makyaj çıkarıcı ve cilt temizleyici köpüğün vaatlerine gelirsek;

· Doğal cadı fındığı (hamamelis virginiana) içerir
· Gözenekleri derinlemesine temizler
· Makyajı çıkarır
·Cildinizdeki kirleri arındırır
·Cildin nem dengesini korur
·Tüm cilt tiplerine uygundur
·Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir!
·Dermatolojik olarak test edilmiştir
·Paraben içermez!
Ürün gerçekten vaatlerini yerine getiren bir ürün tıpkı toniği gibi. 

 Benim dışımda cadı fındığı bulunan ürünler kullanan arkadaşlarıma da sorduğumda onlarında benim gibi çok memnun kaldığını gördüm.
Ürün cildi çok güzrl arındırıp temizliyor. 
O temizlenme hissini derinlemesine hissedebiliyorsunuz.
Ayrıca kurutan bir yapısı asla yok aksine cildiniz kremli gibi yumuşak ve bebek poposu kıvamına geliyor.
Benim blog yazım dışında cadı fındığını araştırırsanız gerçekten faydalarına inanamazsınız.
iyi ki bu ürünle tanışmışım dediğim sayılı ürünlerden.
Sizde almak isterseniz buraya linkini bırakıyorum.
Bu ürün dışında kremlerini vs de çok merak ediyorum en kısa zamanda onları deneyimleyip sizinle paylaşmak istiyorum.
Eğer sizde kullandıysanız benimle paylaşırsanız çok çok sevinirim .
Yeni yazılarda kavuşalım.
Gizmo💋



4 yorum:

  1. Cadı fındığını ben de birkaç üründe görüp faydalı olduğunu duymuştum ancak detaylı araştırma fırsatım olmadı, hemen bakacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çeşitli ürünlerde var bi bakın kendinize uygun mutlaka bulursunuz :)

      Sil
  2. toniği nasıldı peki memnun kaldınız mı? ve gözenekleri küçülttü mú vadettiği gibi cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onuda kullandım çokta memnun kaldım vaatlerını yerine getiren bir marka :)

      Sil