Sayfalar

24 Ağustos 2017 Perşembe

Dickinson'S Cadı Fındığı Tonik🌰

Herkese tekrarlarca kere merhaba ✌
Blog yazılarına doyamıyorum 😊
Blog açmadan önce epeyi konular biriktirmişim sanırım,
Öyle olunca yeni keşfettiğim yada uzun zaman önce deneyimleyip hakkında bilgi sahibi olduğum şeyleri sizinle hemen paylaşmak istiyorum
😍
Peki bugün okuyacağınız mevzu ne ? 👀
Aslında bakarsanız her ne kadar kozmetik delisi olsam da en çok cilt bakımına düşkünüm özellikle doğal maskeler yada içeriği temiz olan ürünlere makyajdan daha çok para yatıyorum. Bir ruja gidip 100 lira vermem ama belki cilt bakımına o yatırımı yapabilirim   ( tabi para oldukça ) 😄 Yine çenem düştü .
Yeni keşfim Amerikadan ithal cadı fındığı toniği cadı fındığının internet araştırmalarımdan çıkan sonuca göre cilde faydaları epeyi fazla .
Peki nedir bu cadı fındığı ? Size bulduğum sonucu paylaşayım :)
🌰Cadı Fındığı (Latince adı: Hamamelis Virginiana, İngilizce adı:  Witch Hazel) Amerika Birleşik Devletlerinde doğal olarak yetişen bir ağaçmış.  Amerika ve tüm dünyada kozmetik sektöründe yaygın olarak kullanılmaktaymış.
🌰Genelde adında fındık geçtiği için Türkiye'deki fındık ağacımızla karıştırılır ama onunla bir ilgisi yoktur :)
 ( Ne yalan söyliyim benimde bizim fındık gözümün önüne geldi ilk duyunca ) 😄🌰
🌰Ağaç gövdesinden toplanan kabuklar kaynatılarak tonik elde edilirmiş

Ürün 3 boy olarak satılıyor bende ki orta boy 237 ML.   Fiyatı 44 lira yanlş hatırlamıyorsam.
Ürünün vaatlerine gelelim özellikle bir tonikte normalde olmayan bir özellik bu üründe çok dikkatimi çekti.

✌Gözenekleri ve cildi sıkılaştırır
✌Ciltte oluşan aşırı yağı alarak, dengeler   ( Yağlı ciltler kullanabilir  )
✌Gözenekleri temizler  ( Makyajı temizledikten sonra kullanabilirsiniz )
✌Cildinizdeki parlamayı alır
✌Cildinizi yeniler Vee en dikkatimi çeken özelliği Göz altı torbalanmalarını azaltmaya yardımcı olduğu. 
Bu özelliğini okudum ben şok 👀😊 Normalde toniklerin göz çevresine bile değmemesi gerektiği söylenirken bu ürünün böyle bir işe yaraması gayet güzel. Hıı Gizem sende yaradı mı derseniz vallahi ne yalan söyliyim pamuk pedlere döküp 2 dk kompres yapma gerekiyor benim sabırsız hallerimden hep normal uygulama yapıp durdum ama o şekilde de denemelerim olacak ozaman instagramda haber ederim sizede ✌
Ürünün bende yarattığı etkilere gelelim ben gözeneklerimi sıkışlaştıran bir tonik arayışındaydım her ürün gibi bu ürünü de düzenli kullanırsanız işini yaptı.
Cadı fındığı  astringent yani büzücülük özelliği varmış. Astringentler, yağlı cildin kuruması ve cilt gözeneklerinin boyutunu küçültülmesinde etkili olan maddeler bu yüzden gözeneklerde başarılı 👏
 Cildimi kurutmadı , sızlatmadı 👍 Nemi hapseder demesi doğru. 

Peki ne zaman kullandım ?
Her gün, sabah ve akşam cildimi tonik ile düzenli temizledim. Bu tür sonuç beklediğiniz ürünleri aralıksız ve sabırla kullanmak gerekiyor.
Ürünle birlikte broşürde geldi biraz inceledim başka çeşit ürünleri de varmış yüz yıkama köpüğü , hassas cilt temizleyici vs gibi görselden bakabilirsiniz :) O ürünleride kısa zamanda denemek istiyorum toniğin yüzde yüz doğal ve hayvanlar üzerinde test yapmıyor olması çok aklıma yatıyor. 
Tek sevmediğim özelliği kokusu oldu o da diğer etkilerini düşününce göz yumulur ama yinede koku hassasiyeti olanlar belki hoşlanmayabilir. Onun  dışında ürün dört 4'lük 😙
Ürünü nerden alabiliriz derseniz 

https://www.iyiyasayin.com/t-n-dickinson-s-cadi-findigi-237ml

Burdan ürüne tık tık gidebilirsiniz👆
Yine , yeniden , yeni keşiflerde görüşürüz
Güzel kalın💋

2 yorum:

  1. Sonuc nasil gozeneklerde memnun kaldinizmi tonikten gozenekler kuculdumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok memnun kaldım başka kullananlarda konuştum gerçekten sonuç çok başarılı

      Sil