Sayfalar

20 Ağustos 2017 Pazar

Dax Mixup Sulphur💅 Tırnak Mucizesi !

💅Merhaba bebekler!💕
off . . . 
Ben blog girişlerini hiç beceremeyeceğim sanırım .😞
neyse. 😟
Mucize vaadeden ve vaatlerini yapan bir yağdan bahsedeceğim sizlere
Eski ismi Dax Sulphur olan tırnak bakım yağının yeni ismi Mixup Sulphur. Öncelikle biraz markadan bahsetmek istiyorum.
Dax & Mixup; Dax olarak saç bakım ürünleri üzerine, Mixup olarak ise cilt bakım ürünleri üzerine kaliteli ürünler üreten bir marka. Ürünlerin içerisinde hayvansal madde bulunmuyor. 

Aynı zamanda hayvanlar üzerinde de deney yapmıyor.Yani hayvan dostu olması benim için en en güzel özelliği.😻😺
Ürünün minnoş görüntüsünü şuraya bırakıyorum. Ambalajı yenilendi. Açıkçası ne yalan söyleyeyim çok iyi oldu eski ambalajı hiç mi hiç dikkatimi çekmiyordu . Eee tabi biraz da görsellik deyip değişmesi çok güzel olmuş 😊
 
Bakım Yağının vaatleri ;
  • Tırnakların daha hızlı uzamasını sağlamak,
  • Vitamin takviyesi ile kütikülleri beslemek, renk dengesini sağlamak,
  • Cildi yumuşatıp nem dengesini sağlamak ve
  • İçerdiği mentol sayesinde el ve ayaktaki istenmeyen kokuları gidermek   
  • 👉dediği gibi hepsini yaptı💪
Mixup Sulphur tırnak bakım yağı vazelin gibi bir yapıya sahip ama ondan daha ince yapısı. 
Mentollü mis gibi bir kokusu var. Çok az bir miktar tüm tırnaklarım için yeterli oluyor. 
Tırnaklarıma azar azar sürüp 5 dakika boyunca masaj yapıyorum. Biraz zor emildiği için kalan fazlalıkları tüm ellerime sürüyorum. Eller oluyor miss .
Yaklaşık bir aydır düzenli olarak kullanıyorum.

 Deneyimlerime gelecek olursak; tırnaklarım bu ürün sayesinde ince yapısından kurtulup çok güzel tam istediğim kıvamda sertleşmeye başladı.  
Artık çok daha az kırılıyor. Ellerimi yumuş yumuş yapıyor. Tırnak etlerimi besliyor.
Şeytan tırnağı olayını falan en aza indirdi . Ve hızlı uzamasına da çok büyük katkı sağladı.
Ürün 56gr. ve 15tl civarında bir fiyata sahip. 

Bittikçe almaya devam edeceğim bir ürün kesinlikle.
Özellikle migros indirimlerinde tadından yenmiyor. Çokta bereketli.👌
Sizin tırnak ve tırnak etleri için en sevdiğiniz ürünler hangisi?
😊 Söyleyin de bende faydalanayım💓

Hayatta hep keskin ve uzun tırnaklar diliyorum😁
görüşürüz. . . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder