Sayfalar

18 Ağustos 2017 Cuma

ALIŞVERİŞTE BODY MİSTLERE DOYULMUYORDU💕💪

💕Alışveriş ruhu durmak bilmiyordu.
Alıyordu, alıyordu , alıyordu genç kız.
Ne zaman iflasın eşiğine gelecekti.
Merak konusuydu . . . 

hhahahhah😄 Şaka bir yana indirim falan görünce duramıyoruz
 Ürünler bide daha önce kullandığımız güzel şeylerse ve memnunsak.
Değmeyin keyfimize💟
Eda taşpınar ürünleriyle ilgili daha önce yaptığım yaz tatili alışverişimden bahsetmiştim. Şimdi gelelim.
Misler gibi kokan farklı bir alışverişe .

ee marka sahibi hatunda güzel olunca hayaller - hayatlar oluyoruz ürünleri alırken ama olsun fakirin ekmeği umut 😅
Soldaki 2 arkadaşı daha önce diğer alışverişimde bahsetmiştim.
Hafif , nefesi tıkamayan kokularla yazın ferahlamak isterseniz biçilmiş kaftanlar gerçekten.

Rose amber en popüler koku ama benim gönlüm o ikisi arasında tercih yapsa sanırım Queen Of cool aqua bende bır adım önde gidiyor 👌👌😊
Alışverişimin asıl bebekleri ise aslında alma sebebim bu 2 bebek.
Ambalajları bile almak için büyük sebepti benim için. Ve  kokular yine beni hiç mi hiç şaşırtmadı hatta aramızda kalsın diğer ikisinden daha da güzel.
Adlarını söylemeyi unuttum ;
Soldaki mor güzellik meyveli fresh bir koku.
Sağdaki ise daha da çekici çiçeksi kokulardan bu ikisinin kokusu diğerlerine göre daha kalıcı geldi. Almak isterseniz haberiniz olsun sınırlı üretim hemen alın😉
Uzun uzun anlattığım bu 2 kokuyu tekrar anlatmıyorum 
detaylı incelemesini daha önce ki eda taspınar alışverişim yazısında anlatmıştım ordan bakabilirsiniz.
Ben edataspinar.com üzerinden alışverişimi yaptım.Sınırlı üretim olanların fiyatı 17 lira, diğer kokular ise 15 liraya aldım .💓
Yeni minnoş yazılarda görüşürüz. 
sevgiler💋

2 yorum:

  1. 😍😍😍😍 ben gelecekten geldim 😅😅😅 şuan haberim var bu kokulardan. Sipariş verdim. Seninde fikirlerin sayesinde 😍😌❤️

    YanıtlaSil