Sayfalar

12 Ağustos 2017 Cumartesi

💥KOZMETİK VE CİLT BAKIM ÜRÜNLERİNDE SON KULLANMA TARİHİ SORUNSALI 💥

💥Çok çok kısa bir blog yazısıyla geldim
ufak bir bilgilendirme yazısı 😘

Bu bahsedeceğim konuyu aslında çoğu kişi biliyor artık. Ama hala bilmeyenler ve yaşı küçük olan takipçilerim için bahsetmek istedim.

✔ Kozmetik ve cilt bakım ürünlerinin ambalajları üzerinde görseldeki gibi küçük bir kavanoz resmi bulunur ve bu resimlerin üzerinde  12M, 6M ,3M gibi ifadeler yer alır .
Bu ifadeler şu anlama gelir ;
✔Ürünü açtıktan sonra yazılan rakam kaç ise okadar ay içerisinde kullanılıp bitirilmesi gerektiğidir.
Yani rakamın yanındaki M harfi ay'ı ifade eder.
Bu ibareye dikkat ederseniz bayatlamış ürünleri tarihi dolduğunda kullanmamış olursunuz.
👉Lütfen bayatlayan ürünleri elden çıkarın , cildinize zarar vermeyin.😊

Dip not:Görseldeki ürün Garnier markasının roll-on u hiç önermediğim bir ürün
içerisinde alkol ve alüminyum bulunuyor, uzak durun.
Sadece size o yazıyı  net gösterebilmek açısından onu kullandım.
üzerinde alkol yoktur  yazısına aldanarak aldım fakat içeriğini sonradan görünce benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu❌

Cildinize ve en önemlisi kendinize iyi bakın yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. . . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder