Sayfalar

10 Ağustos 2017 Perşembe

Sivilce Düşmanı Seri😉

😉 Merhabaaaa
Sanırım blog yazılarımda en çok baş belası konu sivilcelerden ilerliyorum farkında olmadan 😏 Ama napalım ergenlik olsun, ergenlik sonrası olsun devamlı sorunumuz. Bu ara denediğim çay ağacı serisinin etkilerinden bahsedeceğim.
Benim çay ağacına sivilceler içinde normalde çok düşkünlüğüm olduğu bilinir. 15 güne yakındır farmasinin çay ağacı serisini deniyorum 💚
Dr. Cevdet Tuna tarafından geliştirilen seride ilgi çekici farklı ürünler mevcut fakat ben seçimimi 
Sırasıyla; 
✔Yüz yıkama jeli
✔Tonik
✔Sivilce ve lekeler için yüz kremi
üçlüsünden yana kıldım
Ürünlerin hepsini 15 gündür hiç aralık vermeden bana tavsiye edilen şekilde günde 2 kere kullandım.
hepsiyle ilgili tek tek deneyimlerime gelelim;
Çay ağacı özlü yüz yıkama jeli
Yoğun ağaçsı bir kokusu var. Herkese hitap etmeyebilir fakat oldukça temiz bir his bırakıyor cildi yormuyor ve kurutmadı.Makyaj sonrası da cilt temizlemek için denediğimde de yine güzel sonuç aldım makyajdan arda kalanları güzelce söküp attı.



2.ADIM ise tonik yine aynı ağaçsı koku bunda da hakim herkes sevmeyebilir ama ben çok seviyorum ferahlatıcı geliyor. 👌 Sürdükten 
sonra hafif bir yanma hissediyorsunuz fakat geriye kalıntı ve kirden eser kalmıyor. O yanma hissi de hoşuma gidiyor aslında etkisinin olduğunu hissettiriyor sanki .
Ayrıca çıkan sivilcenizin üzerine tonik çok çok iyi işliyor bunu kesinlikle deneyimledim gece özellikle uygulayıp sabah uyandığımda sivilce şahane şekilde sönmüştü ve geçip gittikten sonra asla leke kalmadı.
Ve serinin son adımı yüz kremi.
Cildi rahatlatarak gözenek, siyah nokta ve lekelere iyi gelen serinin tamamı gibi iyileştirici etkisi olan bakım kremi ,  hafif ve  yağlandırma yapmayan bir formüle sahip jelimsi bi yapısı var. Kısacası sevdim.
Sivilce izlerini cildimi soymadan giderdi. Yüzümde  minik güneş lekelerini yatıştırdı. Gözenekler konusuna gelince de gözeneklerimin olduğundan daha küçülmeye başladığını gözlemledim. Yazın sadece güneş kremiyle Bb yada fondöten kullanmadan çıkabildim. Bunların haricinde liseden beri kullandığım çay ağacı yağınında payı büyük bu seriyle birlikte hepsi güzel etki gösterdi.
Uygun fiyatlı bir marka olması.
Yerli ve dünya çapında adını duyurmuş , temsilcikleri ile kadınlarin ekonomisine katkı sağlayan  ve benim için en önemlisi hayvan dostu bir marka olduğu için kesinlikle tekrar tercih ederim.



💓Ürünlere ulaşmak isterseniz İnstagram hesabı adı : @esratiryakifarmasi
olan sevgili Esra Hanıma ulaşabilirsiniz ürünleri ve yararlarını size sabırla ve gayet anlaşılır şekilde anlatıp yardımcı oluyor
Yeni yazımda kavuşmak üzere. 💋






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder