Sayfalar

22 Ağustos 2017 Salı

FARMASİ VFX PRO SERİSİ İNCELEME 🌻

🌺
Herkese merhaba ballar 🌸
Havanın yavaş yavaş sonbahar etkisine bürünmeye başlamasıyla eminim fondötenler yeryüzüne çıkış yapacak tekrardan 😊
Ozaman bende yeni keşfim olan, fotoğraflarda filtre kullanmaya gerek kalmadan güzel etkisiyle piyasa çıkıp yurtdışında satış rekorları kıran ürünleri anlatmaya geldim bugün💓
Tabiki canım hayvandostu markam farmasi yapmış bu güzellikleri💋💓
Ürünlerin isimlerini yazacak olursam
  • 🐞Farmasi VFX Pro Camera Ready Fondöten
  • 🐞Farmasi Vfx Pro Makyaj baz
Önce Fondötenden başlarsam önce şuraya hooop gelsin görseller ;
Sanırım  soldaki resimde tam göstermeyi beceremedim ama kolum cizgi halinde bir iz var ve damarların görünümü mevcuttu. Sağda fondöten uygulanınca kapatılıcılık gayet güzel ve onları kapattı. Hafif yapısına rağmen kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru.
Ciltte filtre etkisi yaparak porselen gibi bir cilt yapıyor. 
Yüzümde gösteremedim çünkü tonum yanlış gelmiş 😁 Oyüzden bilekte size göstermeyi daha uygun buldum. Ama ürün elime geçeli bronzerlarla  vs tonumu yakalayıp kullandım rengimin bütünlüğünü sağlamak için.
Bendeki 01 vanilla rengi sarı alt tonlu.
Kolumda kesin farkedilecek başka bir özelliği ise aydınlık bir bitiş vermesi ben böyle olmasını çok çok sevdim💗 mat bitişler pek benlik değil 👌👌 Aydınlık görünüm candır👏😄
 
Bir sevdiğim özellikte şişesinin pompalı olması çok büyük rahatlık , biliyorsunuz bazı fondötenler damlalık şeklinde yada  wetn wild markasının  yeni çıkardığı fondötenler gibi likit rujların aplikatörü gibi oluyor. Hijyen ve kullanım açısından onlardan hiç hoşlanmıyorum
Oyüzden bunun şişesi de benden geçer not aldı👍
Kısacası ürün vaatlerini yapıyor.
Yüze vuran ışığı yansıtması dağıtması sayesinde fotograf çekimlerinde
 yüzün tamamen kusursuz olmasını sağlıyor. Denendi onaylandı✌❤
Şimdi gelelim baza Farmasi Vfx pro primer 💓

Ürün silikon yapıda olduğu için sürdüğünüz an kadifemsi etkisini hissediyorsunuz.
Bunu uygulayıp üzerine fondöteni sürünce  ürünün güzel bir şekilde homojen olarak rahat yayılmasını da sağladı. Fondöten bazsız da güzel ama baz olunca tabiki bir kademe daha level atlayıp  gözenekleri doldurunca olay tamamen kusursuz görüntü oluşturuyor.
Bazın yapısınıda göstereyim😉
Sürdüğümde etkisini çok sevdim gerçekten hiç hakkını inkar edemem.
Bu sonbahar ve kış özellikle elimden düşmeyecek ikili oldular. Bu arada yaz sıcağında da denedim
kusma yapmadı  👌
Birde ufak bir bilgi ağustos ayı kataloğundan sipariş verirseniz fondöten alana baz bu ay hediye eğer denemek için meraktaysanız bence bur fırsatı değerlendirip alın 😉

Kimden alalım derseniz de  instagram hesabı : @altin_mudur_fehime_   sevgili Fehime hanımdan rahatlıkla edinebilirsiniz 💓 
Şurdan da linkini bırakayım : https://www.instagram.com/altin_mudur_fehime_/?hl=tr


                                     Yeni keşiflerde görüşürüz . .💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder