Sayfalar

28 Haziran 2018 Perşembe

Nivea'nın 2 Farklı Göz makyaj temizleyici Ürününü Karşılaştırıyorum

Herkese yeniden merhaba 
Benden uzun zamandır beklenen güzel bir karşılaştırma yazısı ile geldim :)

Bu ürünler Nivea'nın 2 farklı çift fazlı göz makyaj temizleyicisi olacak .
Bir tanesi hassas göz çevresi olarak geçen bakım yapan temizleyicisi ben onu daha önce kullanıp detaylı blog yazısını yazmıştım hatta detaylı onu okumak isterseniz buraya linkini bırakıyorum . 
https://gizmonundolabi.blogspot.com/2017/10/nivea-hassas-gozler-icin-makyaj.html

Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Bir diğer üründe şuan resimde gördüğünüz Rıfat Yüzüak ve Nivea iş birliğinde çıkan MicellAir Skin Breathe serisinin çift fazlı temizleyicisi
Bu serinin göz makyaj temizleyicisi dışında , yüz için micellar suyu ve makyaj temizleme mendilleri de çıktı. 
Diğer ürünleri henüz denemedim bende var en kısa zamanda deneyip onları da sizinle paylaşırım.
İlk olarak göz ürününü denedim.


2 Üründe 125 ml, öncelikle pembe olandan bahsedeceğim ; 

Gözümde ve göz çevremde asla yanma batma, kızarıklık kaşıntı yapmadı aksine böyle yumuşak hareketlerle rahatlıkla olayı halleti.
Uzun bi süre pamuğu bekletmedim gözümün üstünde inanın sadece birkaç  saniye tuttum ve sildim hemen çıkardı. Ürün çift fazlı bi ürün bu tür ürünler çok fazla yağlı his bırakır bilirsiniz ama bunda o sorunda olmadı. Sadece nemli bir his bıraktığı yağlı bir his değildi .
Çok çok seviyorum bu ürünü.

Geçelim siyah serideki ürüne.
Oksijen alımını artıran bir içerikle hazırlanmış bu seri.
Uzun süre kalıcı ürünleri bile sıfır kalıntı olarak temizliyor iddiası var.
Ürün gerçekten sıfır kalıntı vaadini yerine getirerek makyajı güzel çıkarıyor.
Diğer üründe bahsettiğim gibi ben hassas bir göz ve göz çevresine sahip olduğum için en ufak yanma batma sızlama olaylarının etkisini hemen görebiliyorum.
Bu ürün her ne kadar  hassas göz çevresine bakım yapar vs diye yazsa da benim gözlerimi fazlasıyla yakıp sızlattı beni çok çok rahatsız etti ve üzdü.
Çünkü çok ümitliydim.
Bu arada ürün parfümsüz bu açıdan güzel.
Ama gözümün sızlayıp sulanması beni kötü etkilediği için çok üzülerek yoluma bu ürünle değil diğer pembe olanla kesinlikle devam edeceğim. Çünkü sızlatıp yakması dışında sabah uyandığımda göz kapaklarımda şişmeler de olmuştu.
Eğer sizde hassas bir göze sahipseniz Siyah yerine pembe olan çift fazla ile yolunuza devam etmenizi öneririm.
Benim bu ürün hakkına tecrübelerim bu şekildeydi.
Sizde kullandıysanız yada fikirleriniz varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Yeni yazılarda kavuşalım.
Gizmo💋




4 yorum:

  1. Birkaç sene önce Nivea'nın hassas gözler için olan makyaj temizleyicisi de benim gözlerimi çok yaktıktan sonra Nivea makyaj temizleme ürünlerine yanaşmaz oldum :( Siyah olandan da uzak durmalı o zaman :|

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef öyle pembe olanı ne kadar çok sevdiysem siyahı bir okadar sevemedim :/

      Sil
  2. ben misel suyunu daha çok sevdim yakında tanıtırım :)

    YanıtlaSil