Sayfalar

18 Haziran 2018 Pazartesi

Urban Care Peeling Şampuan !


Herkese merhaba bugün Türkiyede çok fazla benzerine rastlamadığımız şampuandan bahsedeceğim :)
O da urban care markasına ait expert serisi peeling şampuanı.
Bendeki Biotin&kafein içeren çeşidi..
Vaatleri:
dökülme karşıtı ve uzamaya yardımcı olması 
ayrıca güçlendirici ve canlandırıcı özelliğe sahip.

Biotin ve kafein dışında içinde bir deniz tuzu kristalleri bulunuyor .
Yoğun kıvamlı özellikle saç diplerinde biriken kalıntıları temizleyerek derinlemesine temizlik yapıyor.
Ayrıca tuz kristalleri sayesinde peeling yaparak kan dolaşımınızı hızlandırıyor.

Çok çok az bir miktarı bütün saça yeterli geliyor.
Gerçekten bu ürünü kullanalı saçlarımın hacim kazandığını ve nefes aldığını hissetmeye başladım.
Saçlarımın yağlanma süresini de geciktirdiğini farkettim.
Kan dolaşımını hızlandırdığı içinde gerçekten saçımın daha hızlı uzamasını sağladı.

Ürün 200 ml oldukça bereketli bir ürün.
İçerinde bulunan tuz tanecikleri sert değil yani saç derinizi rahatsız etmiyor.
Ayrıca ürünün bir faydasını daha gördüm ama bu faydası ürünün vaatleri arasında yok ama bana iyi geldi.

Sıkı ve eski takipçilerim saç diplerimde uzun zamandır egzama olduğunu hatırlarlar.
İşte bu ürün tuzundan mı kafeinden biotinden mi hiç bir bilmediğim şekilde bana çok çok iyi geldi.
Egzamam büyük oranda görünmez hale geldi.
Çok çok az var artık bu yönü beni çok mutlu etti hatta markaya bizzat bu durumuma iyi geldiği için teşekkür mesajı yazdım :)
Yakın zamanda limon ve çay ağacı yağı içeren çeşidini de kullanıp yazmak istiyorum eğer o da iyi gelirse anlarız ki egzamama iyi deniz tuzu diye düşünebiliriz :)
Eğer o iyi gelmezse de anlarız ki iyi gelen biotin&keratin miş. 😉😍


Bu arada bu ürünü haftada sadece 1 kere kullanmanız gerektiğini unutmayın ;)
Benim bu ürün hakkında fikirlerim deneyimlerim bu şekildeydi umarım faydalı olmuştur.
Yeni yazılarda kavuşalım.
Gizmo💋

1 yorum:

  1. Merhaba, bende aldım ama haftada ne kadar kullanacağımı bilemedim sizin bilgilerinize ulaşmak beni mutlu etti sağolun varolun çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil