Sayfalar

29 Mayıs 2018 Salı

Lapitak Tırnak Bakım Kremi İlk Defa Denedim !

Herkese Merhaba

Uzun zamandır bloga yazı yazmaya gelmemiştim  çok özlemişim. 😌

Siz yokluğumu farketmediniz çünkü stokta daha önce yazdığım birçok blog yazısını sürekli yayına koyuyordum . Yani sizi hiç ihmal etmedim tabi ki 😄
Ama hala devam eden üniversite hayatım ve bazı yaşam telaşı bloguma uğramama biraz engel oluyordu. Biraz herşey yoluna girdiğine göre artık devam edebiliriz.

Hı bu arada instagram sayfamı takip etmiyorsanız da buraya linkini bırakıyorum orda da sizlerle çok eğleniyoruz 😉😉

İnstagram : gizmonun_dolabi buraya tık tık . .

Şimdi gelelim bu yazıyı yazmama sebep olan konuya .
Lapitak Tırnak Bakım Kremine ; 



Başta söylemem gerekirse manikür  olayına kuaförlerde asla girmeyen biriyim.
Yani şu nadide güzel 26 yaşıma kadar Gizem hiç manikür yaptırdın mı deseniz cevabım hayır.
Evde kendi çabalarımla çok beni yormayan yöntemlerle yapmayı tercih ediyorum çünkü manikür olayını hiç hijyenik bulmuyorum o tarz yerlerde.

Benim gibi manikür yaptırmayan veya hemen şipşak bir ürünle bakımlı tırnaklara sahip olmak isteyenlere bu ürünü anlatmam gerektiğine karar verdim 😇

Bu ürün için söyleyeceğim tek cümle ''Bu zamana kadar nerdeydin hayatımda niye yoktun ? '''
olur. 😅
hem tırnakları besliyor hem de tırnak etlerini gerçekten yumuşacık yapıyor.
Minik olduğuna bakmayın ağzına kadar dolu ve zaten küçük bir miktarı yeterli geliyor hızlı bitse bile indirimlerde gayet sudan ucuz fiyata alabiliyorsunuz.

Ürün paraben içermiyor.
 Ürünün yapısı jel ve kremsi, bir yapıda. 
Lapitak'ın tırnak bakım kremi sertleşmiş tırnak ve tırnak etlerini yumuşatıp oldukça güzel nemlendiriyor.Özellikle sertleşmiş tırnak etlerini yumuşatıp daha kolay geriye ittirilebilir hale getirmesinin yanı sıra içeriğindeki E vitaminiyle hem besleyip hem yumuşatıyor.

Günde iki kez kullanımı tavsiye edilse de ben her gün 2 kez tırnak etlerime krem sürmeye vakit bulamadığımdan her akşam yatmadan önce kullanıyorum.

Hiç manikür vs ihtiyacı duymuyorsunuz düzenli kullanımda bu kadar iddialı söyleyebilirim okadar bakımlı oluyor ki hemen emilir emilmez hooop güzel bir oje sürüp gezin minnoş ellerle.

Tırnağın kenarında çıkan sert sert kalın deri tabakasını nasıl yapıyor bilmiyorum ama yok ediyor orada ömrünüz boyunca öyle bişey görmemişsiniz gibi oluyor 😍

Ben manikür yapıyorum derseniz yine bu ürünle manikür süresini güzel uzatıyor.


 Kolay emilen, asla yağlı his bırakmayan bir krem. Sürümü ve ürünün yayılması da oldukça kolay olan kremin yapısına gerçekten bayıldığımı tekrar tekrar söylemem lazım, yağlı bir yapısının olmaması sayesinde gün içerisinde kullanımı çok kolay, kullandıktan sonra da hemen işlerinize geri dönebiliyorsunuz :)
Benim bu minnoş ürün hakkında söyleyeceklerim bu kadardı gratis indiriminde vs 5 liraya kadar düştüğünü hatırlıyorum.

Siz tırnak ve el bakımında neler kullanıyorsunuz benimle paylaşırsanız çok sevinirim 😇
                                                  Sık sık buluşalım .
                                                      Gizmo💋    

1 yorum:

  1. ayak kremini severek kullanmıştım :) ziyaretini bekliyorum bloğuma ♡♡♡

    YanıtlaSil