Sayfalar

19 Mayıs 2018 Cumartesi

Oriflame The One Serisi İnceleme

Herkese yeniden merhaba çok kısa bir blog yazısı ile geldim :)
Bugün de oriflame the one serisinin 3 ürünüyle ilgili kısaca konuşmak istedim. Size fikir olması açısından😊

Bir makyajın dokunuşu, tamamlayıcısı ve asıl olmazsa olmazı göz makyaji benim için.  Benim bu ara uygun fiyatlı en sevdiğim seriyi anlatacağım.

 💞 Bunlardan biri Maskara The one serisinin bu maskarasi oldu 🌸Vaatlerini yerine getiriyor gerçekten. 2 başlığı var birisi dolgunluk veren başlığı diğeri ise uzunluk veren küçük başlık. İki ucunuda kullanırsanız tamamen takma kirpik etkisi oluyor👍💕







💞The one jumbo Eyeliner : şunu farkettim ki eyelinerım elime ulaştığı günden beri elim ne jel ne de likit fırçalı eyeliner'a gidiyor.Tam dışarı çıkacakken iki dakikada Jumbo  eyelinerımı çekiyorum işim artık olduğundan daha kolay hale geldi diyebilirim. Hem kalıcı hem sürümü çok çok kolay. Pul pul dökülme olayını ben bu eyeliner da hiç yaşamadım.Artı 2 aydır manyak gibi kullanmama rağmen kurumadı ve bitmedi.Kalın  Sivri bir keçe ucu var. Yukarıda da söylediğim gibi gerçekten çok kolay sürülüyor. Kalıcılığı da okadar iyi kı siz silene kadar asla kıpırdamiyor kalın olması sizi korkutmasın kalınlığını kendiniz ayarlaya biliyorsunuz ilk sürüşte kalın çekilmiyor 👌 

💖💕Gelelim kaleme ;Yumuşak sürümlü, rengi almanız için bastırıp kazımanız gerekmiyor. Gözünüzü acıtmıyor.  kirpik diplerine pütür pütür bulaşmıyor, gayet homojen. En sevdiğim yanı da kalıcılığı oldu. Göz içine sürdüklerimiz genelde en çabuk silinenlerdir ama sabah sürdüğüm de akşama kadar benimle olduğunu gördüm. Fiyatı indirimli/indirimsiz bu performansa göre bana çok uygun geldi. 👌Oriflame The one serisi bu ara En kıymetlim😄💕 Kimden alabiliriz diyenler içinde 👉 instagram :  @oriflame.dilekHesabından ulaşabilirsiniz 💖
                                          Umarım faydalı olmuştur.
                                                   Yeniden görüşelim .
                                                        Gizmo💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder