Sayfalar

22 Mayıs 2018 Salı

La Rose Des Sables Vücut BB Krem İncelemesi👀👀

👀

Herkese Merhaba 
Çok sevdiğim bir markanın denediğim 2.ürünüyle geldim bu defa 😀 Bu  markayı yazarken ağzım kulaklarım da çünkü aşırı seviyorum aramızda güçlü bir aşk var 💘
Hangi marka olduğunu başlıktan anladığınız Fransa Menşeili olan La Rose Des Sables markası 😍
Yazması kolay ama adını dönmeyen dilimle okumak zor geliyor bana 😇
Birkaç ay önce bu markanın dillere destan olan deniz tuzu ve bora bora kumu içeren peelingini deneyip sizinle fikirlerimi paylaşmıştım okumak isterseniz gözden kaçırdıysanız buraya tekrar linkini koyuyorum 👉/la-rose-des-sables-vucut-peelingi

Hemen bugünün konusuna geliyorum 😀

La Rose des Sables tüm vücut kusurlarınızı kapatacak eşsiz  BB Creme çıkarmış. Daha doğrusu  varmış ama ben kendisiyle yollarımı kesiştirememişim :)


Artık yalnızca yüzünüz değil, tüm vücudunuz kusursuz ve pürüzsüz olmayı hakediyor biliyorsunuz hazırda havalar ısınmaya başlamışken kolsuz elbiseler , etekler çıkacak. Kollar bacaklar açıkta olacak ve kusursuz görünmek isteyeceğiz.
 Vücudunuzdaki küçük kusurları ve lekeleri kapatan, aynı zamanda cilde bebeksi bir dokunuş kazandıran yepyeni bir BB Krem.


 Bu ürünün özellikle ambalajından da bahsetmem gerek benim en sevdiğim şekliyle cam bir şişesi mevcut ben bu tür fondöten ve bb kremlerin şişelerinin her zaman cam olmasından yanayım.
Bu BB krem kusurları pürüzleri kapatmak dışında ayrıca mucizevi şekilde cildinize bakım da yapıyor .

Gotu Kola ve Baobab yağları ile zenginleştirilmiş formülü, cildinizi nemlendirirken, hafif ve kolay bir kullanımda sağlıyor.

Çok hafif ama etkili mis gibi bir ürün dağıtması ve cilt renginizle bütünleşmesi tam 4  4'lük söylemeden geçmeyeyim.✌


Benim şaşırdığım yönü ürünün tek bir renk tonunun bulunması ve o tonun her cilt tipine uygun olabilmesi . 
Gerçekten de öyle ben hem kendi açık tenım de hemde biraz bronzlaşmış bir bölgede denedim iki kısımda da tonun uyum sağladığını gözlemledim.
İçerisinde bulunan düzeltici pigmentleri sayesinde lekeleri kapatıp ve “Kusursuz Cilt Etkisi” yaratarak her cilt tonunuzun rengine uyum sağlayarak bütünleşiyor.


Dediğim gibi hafif ve akışkan yapısı sayesınde kolay uygulanıp bütünleşiyor . Şuan kolumda renginin koyu olduğunu aslında düşünseniz de aslında ürün iyice yedirip yayılınca kolumla aynı renk oldu.
Hem cildinizin renk dengesini koruyarak bakım yapıyor hemde  ipeksi, yumuşacık bir cilt sağlıyor.
Bizzat deneyip test ettim :)

Doğal minerallerden oluşan yapısı sayesinde de, deri üzerindeki hücreleri yenileme özelliği varmış. Aynı zamanda uzun süre nemlendirme etkisi ile cildi yumuşattı ve canlandıran fresh bir görüntü sağladı.
Bu arada suya dayanıklı bir ürün böyle ürünlerin zaten suya dayanıksız şekilde üretilmesi bizi tatmin edecek ürünler olmazdı onu biliyoruz😊
Ürün 100 ml ve kocaman.

 Bir damlası büyük bir alana yeterli geliyor.
Özellikle üstünde durarak söylemem gerekiyor  tıpkı peelingte olduğu gibi bu üründe de elinizi vücudunuzdan çekemiyorsunuz pamuk gibi oluyor😇💫


Markanın bu zamana kadar denediğim tüm ürünlerini çok sevdim başta da söylediğim gibi. Açıkçası buram buram kimyasal kokmayan, cildimle  çok iyi anlaşan ve vücut bakımını hakkıyla yapan bir marka bulduğum için mutluyum. 
 Böyle  güzel markalar ambalaj kalitesi ve ürün içeriğine emek ve yatırım yapıldığından bütçeleri de biraz yüksek oluyor. 
Uygun fiyatlı olan bir bütçeye hitap etmese de temiz içerikli olsun 2 ürünüm olsun derseniz  kesinlikle incelemenizi önereceğim bir marka La Rose des Sables.
Ben her zaman söylerim ruj , far  gibi ürünlerde uygun fiyatlı ürünler kullanabilirsiniz çünkü kalıcı ürünler değiller
 ama cildime yatırım yapayım derseniz cilt bakımında biraz cüzdanınızı o ürünlerde açmanızı tavsiye ederim imkanınız varsa eğer.
Çünkü cildimiz bizim en değerlimiz bunu unutmayın.
Umarım yazımı beğenmişsinizdir ve faydalı olmuştur.

Yaz boyu etek giyip bacaklarımın beni mahcup etmeyeceği muazzam bir ürün oldu 😎
Yeni yazılarda kavuşalım.
Gizmo💋

3 yorum: