Sayfalar

24 Mayıs 2018 Perşembe

Loreal Colorista Hair Makeup Denedim !

                                         

Selam güzel ailem😇
Bugün konuşma olayını hiç uzatmadan bahsetmek istediğim ürüne geçmek istiyorum. Çünkü ürün elime geçer geçmez denedim ve sevgili google araştırmalarım sonucunda hiç bir blogta bu loreal colorista hair makeup ürünüyle ilgili objetif bir net anlatımlı bir yazı bulamadım yani bırakın objektifi ürün yeni olduğu için hiç yazı bulamadım.

Sadece instagram paylaşımlara sık rastladım.

Oyüzden hemen merakınızı gidermek için yazıya başlıyorum. Ürün çok çok yeni bir çok renk çeşidi bulunan 1 gün kalıcı bir saç boyası.Bendeki kahverengi saçlar için olan yeşil rengi. Bunun dışında birçok rengi var dediğim gibi sarı saçlar için hatta daha pastel renkleri bile mevcut.
Benim kadar renkli saç seven kimse yok sanırım sık sık yeni çıkan bu farklı renk olaylarını deniyorum daha önce yine coloristanın Yarı kalıcı boyalarından indigo rengini ve bleach boyasını denedim okumak isterseni deneyimlerimi linkini buraya bırakıyorum ; 

👉👉loreal-colorista-indigo-denedim.




Ürünün pr gönderileri çoğu yüksek takipçili bloggera yapıldı (bana gelmedi gelse bile yine övmezdim) ve hepsi anlamadığım şekilde abartarak yazdı.
Ya çok para aldılar bu ürünü övmek için yada sandık dolusu onlara gönderim yapıldığı için saçlarına 3 tüp falan kullandılar.
Bu ürün benim için tam bir hayal kırıklığı. Hemen yazmak istedim çünkü biliyorum merak edip almak isteyenler çok olacak fiyatı da öyle ucuz değil 30 ml ve 30 lira gibi bir fiyatı var.
Paranıza yazık olsun istemiyorum.

Ürün kahverengi olan saçlar için ve sarı renkli saçlar için olan çeşitleriyle çıktı.
Benim saçımın uçları daha önce açıcıyla açtığım için kahverengiden açık bir renk yani bu boyanın kahverenginde tutuyorsa bende tutmama gibi bir imkanı olamazdı.
Görselde de gördüğünüz gibi koyu siyaha yakın kahvede bile yeşiller gayet belirgin gösterilmiş.
Bende hemen görsele güvenip yeşili kaptım.
Çok detaylı olmasa da instagram takipçilerim sonucu gördü ve aynen orada attığım hikaye görselini burayada bırakacağım.
Ürün gerçekten vaadini yapsaydı bizim için büyük rahatlık olacaktı.
Çünkü uygulaması aşırı kolay hemen elleriniz eldivensiz olsa bile hemen sürüp tarayıp kurutma makinasıyla kurutuyorsunuz ve olay bitiyor.
Elinizde boya falanda kalmıyor.
Bende aynen o şekilde elime ürünü alıp güzelce yedirerek sonra tarayıp tekrar yedirerek uyguladım ve kuruttum. Ürünün kokusu güzel şeftali gibi bir kokusu var. Kimyasal bir boya kokusu yok.

Buyrunuz size kocaman görsel.
Saç uçlarında sarıya dönük yerleri görüyorsunuz o zaten benım saçımın daha açıcıyla açılmış kendi hali ve kendi halinin üzerine bu resimde colorista uygulanmış hali.
Hani yeşil ?
Benim bu colorista serisinden yediğim kaçıncı darbe kaçıncı para batağına düşmem artık bilmiyorum.
Bu seride tek sevdiğim bleach rengindeki açıcısı oldu o saç rengini güzel açtı onun dışında bu iddialı renkler boş.
Her zaman dediğim gibi uygulama hatası yapmış olamam aynen ne deniliyorsa yaptım uygulama hatası yapsam daha önce yaptığım boya uygulamalarımda tutmazdı vs
Colorista Hair Makeup, her saç renginde anında gözle görünür renk sonucu veriyor. Üstelik bulaşmaya karşı dayanıklı jel formülüyle saçını kurutmuyor!
Gibi vaatler sunuyor . Bulaşma yapmıyor olabilir saçıma rengini vermediği için benim bunu bile anlama gibi bir lüksüm olmadı.

Aşırı beyaza yakın sarı saçlarınız varsa bu boyalar belki size uyabilir ama benim gibi kutudaki vaatlere kanıp kahve yada koyu sarı saçlara hakimseniz ''tüm saç renklerine uygun'' yazan cümlesine inanmamanızı öneririm.
bu ürünü çok merak edip internette benim gibi araştıran çok kişi olacak.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Her zaman dediğim gibi blogumda her zaman beğendiklerimi değil beğenmediğim ürünlere yer vereceğim. 
Tıpkı bunun gibi.
Hiç bir ışık bana resimdeki kız gibi yeşil rengini saçımda göstermedi.
Loreal bu ürünleri yapamadığını artık kabul edip bizi bu para tuzaklarından kurtarırsa artık mutlu olacağım.
Paranız varsa kuaföre yaptırın arkadaşlar yoksa böyle uygun fiyatlı olur kuaförden deyip aldığım ürünlerde çöp oluyor.
Siz denediniz mi yada deneyecek misiniz?
Neler düşünüyorsunuz merak ediyorum.
Her ürün üzerinden daha detaylı güncel günlük paylaşımlarım içinde instagram sayfamı takip etmeyi unutmayın .
instagram : gizmonun_dolabi burdan tık tık .
Sizi seviyorum.
Yeniden Kavuşalım.
Gizmo💋

4 yorum:

  1. Canım bende bu ürünü merak ediyordum, paylaşım için teşekkürler. böyle objektif yorumlar için bloglar var değil mi? yoksa ben mi yanlış biliyorum....

    blog kimin içi vardır okuyucu için mi reklam veren için mi ?



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram çakma bloggerları çıkalı millet oraya yogunlaşıp asıl okuması gereken blogları okumayınca malesef onlarda reklam için yazıyorlar havadan :(

      Sil
  2. Ben denedim mavisini koyu kahve saça ve oldu az sürerseniz iyi bi sonuç alamazsınız baya bol sürüp taramak
    gerkiyor. arkadasiminda saçinda açık renkler vardi ondanda tutmadı renk akiyor sanki açılmış saclarda tutmuyor gibime geldi

    YanıtlaSil
  3. valla ben her bulduğumda yapışıp alıyorum çünkü bende tuttu çokta güzel oldu. 80 ml olanı çok güzel tutuyor özellikle bu rengin. 5-6 yıkamadan sonra çıkıyor.

    YanıtlaSil