Sayfalar

14 Mayıs 2018 Pazartesi

Uçuk Sorunu Olanlara Çare Buldum 👍

Selam !!

sık sık Uçukla başı bela da olanlar burda mı? 😧
Bugün uçuk sorunu ile ilgili konuşalım istedim 😑
Ben özellikle korkunca yada bişeye çok üzülür içime atarsam hemen anında UÇUK baş rolde !


Uçuklarım maalesef geç iyileşiyor çünkü hep elim gidiyor ve kabuğu kaldırıyorum.
Bende bu defa kozmetik ürünü yerine memnun kaldığım uçuk kremini paylaşmak istedim sizinle.














👉TTO genel anlamda içerik listesinde organik sertifikalı içerikler bulunduruyor.
Bu uçuk kreminin vaati 24 saatte uçuklu bölgeyi bakterilerden arındırarak iyileşme sürecini hızlandırması.



İçeriğinde çay ağacı yağı bulunuyor, çay ağacı yağı bildiğiniz gibi hem sivilce, iltahaplara iyi geliyor hem de bu tarz uçuk, acı veren yaralardaki bakterilerin üremesini engelliyor.




Bu uçuk kremi kurutan uçuk kremleri gibi değil 👌 hiç kurutmadan germeden uçukla savaşıyor, ve iyileşme sürecini en hızlı şekilde yapıyor 💕 Eczanelerde bulabilirsiniz . İnternette de bir çok online sitede satışı var.


Fiyatı 24 lira civarı 👍
Uçukla sorunu olanlar için ufak bir yardımcı olur umarım.

Yeniden görüşmek üzere.

                                                 Gizmo💋

1 yorum: