Sayfalar

15 Kasım 2018 Perşembe

Oriflame HairX Saç Güzelleştirici CC Krem👧

  •     Yeniden merhaba!   🙋                                                                                                           💓 Bir ara topluca favoriler yazısı oluşturmayı düşünürken kaçamak yapıp favorilerimden bazılarını detaylı tek olarakta yazmak istedim.                                                                           Bahsedeceğim ürün ;                                                            
  • Oriflame HairX Saç Güzelleştirici CC Krem👧
    Durulanmayan saç ürünlerinin hepsini bana verin.🍀 Yine öyle bi keşfim var denedim geldim yüz için cc krem olurda saç için olmaz mı 😄
    Vaatlerine gelelim önce
    1- Saçı nemlendirme
    2- Elektriklenmeyi kontrol altına alma
    3- Uçuşan saçları yatıştırması
    4- Yıpranmış saçları besleme
    5- Her tip saça uygun olma
    6- Saça hacim verme
    7- Kolay tarama sağlaması
    8- Saçı besleme
    9-Kırılmayı önleme 💞
  • Gelelim benim gözlemlerime cc kremin özelliğini yüz için bilirsiniz pürüzsüz bi doğal cilt tonu oluşturma bu üründe saçı gerçekten yumuşak ve pürüzsüz kadife gibi bi etki yaratıyor üstelik ister nemli ister kuru saça uygulabilirsiniz benim tercihim nemli💕
    Ayrıca içeriğindeki Omega yağ asitleri ve antioksidanlarla saçın sağlıklı ve güzel görünmesine yardımcı oluyor.
    Saçlar daha kolay taranıyor, saç kurutulduğunda müthiş bir ipeksilik ve yumuşaklık saçlarda kalıyor.👌
    🌸Ayrıca ürünün saç düzleştirme etkisini de gözlemledim. Bu ürünü kullandığımdan beri saçıma fön çekmeme gerek bile kalmıyor saçım bi yatıştı kalkıp her biri ayrı bi dağa bakmıyor artık 😅
    Bide saçı güzel bi yumuşaklık veriyo dedim ya onla birlikte ısıya karşı da koruyor gibi geldi bana saç düzleştirirken saç saman gibi olmadan yumuşak şekilde duzlesiyor 👌💗Ben sevdim benim gibi saç ürünlerine düşkün olanlar mutlaka denesin derim👌👍
    Oriflame ürünlerine güvenilir hesap olarak instagram : @oriflame.dilek Hesabını önerebilirim 💕                                                                                                                                                Kavuşmak üzere 💜

                                                                  Gizmo 💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder